Publicerat December 13, 201015 yr Håller på att försöka få en gammal grådassig snörock att bli vit... Har provat herdins remol (tror jag det heter) och det gav ingen som helst effekt... Nu har jag den i ett klorinbad... Men jag kan inte märka efter 30min att det är någon som helst skillnad i färgton... Någon som jar något bra tips? Utom att köpa en ny, modern, snödräkt då
Publicerat December 13, 201015 yr Håller på att försöka få en gammal grådassig snörock att bli vit... Har provat herdins remol (tror jag det heter) och det gav ingen som helst effekt... Nu har jag den i ett klorinbad... Men jag kan inte märka efter 30min att det är någon som helst skillnad i färgton... Någon som jar något bra tips? Utom att köpa en ny, modern, snödräkt då din halvgamla snörock, vi köpte ju samtidigt, är helsyntet. Det är inte mycket som biter på det. Hade det varit bomull hade den varit vit nu
Publicerat December 13, 201015 yr Håller på att försöka få en gammal grådassig snörock att bli vit... Har provat herdins remol (tror jag det heter) och det gav ingen som helst effekt... Nu har jag den i ett klorinbad... Men jag kan inte märka efter 30min att det är någon som helst skillnad i färgton... Någon som jar något bra tips? Utom att köpa en ny, modern, snödräkt då Vit textil färg, men den får ju inte bli för vit. Jag har ett Nordmarks snöställ och det är alldeles för vitt, trotts lite kaffespill och någon blodfläck
Publicerat December 13, 201015 yr Författare din halvgamla snörock, vi köpte ju samtidigt, är helsyntet. Det är inte mycket som biter på det. Hade det varit bomull hade den varit vit nu Vitlack på sprayburk från biltema?
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Vit textil färg, men den får ju inte bli för vit. Jag har ett Nordmarks snöställ och det är alldeles för vitt, trotts lite kaffespill och någon blodfläck Blod är nog ingen risk att jag får på mina jaktkläder
Publicerat December 13, 201015 yr Blod är nog ingen risk att jag får på mina jaktkläder Ja att det kommer blod från någon form av villebråd på mina kläder verkar vara en omöjlighet, den här fläcken måste ha kommit dit av att jag skurit mig när jag skulle tälja en grillpinne eller nåt.
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Sagt och gjort, den gamla gi:n är framplockad. Rätt lysande som överdrags camo ju haha, ser ut som jägarninjan från molkom i den med min 3-håls vita balaclava på skallen
Publicerat December 13, 201015 yr Författare men va kör du med för bälte då? Som tur är finns bara vitt och svart bälte i aikido
Publicerat December 13, 201015 yr hahaha! ok. annars e här ett alternativ. http://www.garderoben.se/produkt.php?id=233 plockade själv upp tre ex. för några år sedan. kommer så väl ihåg det för snubben i kassan va nyfiken o undra vad jag skulle ha dem till. Ja, vi ska jaga säl sa jag. säl sa han? (och såg lätt efterbliven ut) Ja, sa jag. Du vet, vattendjuret. Säl. Vi ska skjuta dem. Han såg väldigt misstänksam ut.
Publicerat December 13, 201015 yr hahaha! ok. annars e här ett alternativ. http://www.garderobe...dukt.php?id=233 plockade själv upp tre ex. för några år sedan. kommer så väl ihåg det för snubben i kassan va nyfiken o undra vad jag skulle ha dem till. Ja, vi ska jaga säl sa jag. säl sa han? (och såg lätt efterbliven ut) Ja, sa jag. Du vet, vattendjuret. Säl. Vi ska skjuta dem. Han såg väldigt misstänksam ut. Själv rekommenderar jag m90-snödräkten. http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1286
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Råkade hitta en burk av biltemas lackfärg... Bära eller brista
Publicerat December 13, 201015 yr Själv rekommenderar jag m90-snödräkten. http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1286 Det gör inte jag! Den norska dräkten är mycket tystare.
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Det gör inte jag! Den norska dräkten är mycket tystare. Int om det sitter en norsk däri iaf
Publicerat December 13, 201015 yr Råkade hitta en burk av biltemas lackfärg... Bära eller brista E du helt go eller?
Publicerat December 13, 201015 yr Författare E du helt go eller? Hahahaha man kan ju ibte dö utan att ha provat
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Jag hittade en amerikansk sida med överdragscamo somverkar väldigt efftektivt. Man skulle visst få den gratis om man blev medlem i nogon sorts jaktklubb
Publicerat December 13, 201015 yr hahaha..jag undrar hur lång tid de kommer ta innan den där bilden e borta.
Publicerat December 14, 201015 yr Författare hahaha..jag undrar hur lång tid de kommer ta innan den där bilden e borta. Lite humor får man väl ha? Kan man inte skratta lite åt hemskheterna i världen (av narr) så har allt de som utövar terror på olika sätt redan vunnit slaget
Publicerat December 14, 201015 yr Det gör inte jag! Den norska dräkten är mycket tystare. Jag måste säga att M90-snödräkten gör sitt jobb. Tycker den är tillräckligt tyst även om jag håller med om att den gamla i bomull var tystare.
Publicerat December 14, 201015 yr Författare Jag måste säga att M90-snödräkten gör sitt jobb. Tycker den är tillräckligt tyst även om jag håller med om att den gamla i bomull var tystare. Jag hade hoppats slippa köpa en snödräkt, för det fåtal ggr jag förväntas kunna komma ut i skogen i år.. =) Men den där gamla grå saken känns faktiskt helt oduglig. Även om det kommer se lustigt ut tror jag min gamla GI, som är vit bomull, kommer funka alldeles utmärkt! Den är stor och rymlig (knyts i sidorna). Så länge jag jagar själv, och undviker att folk ser mig så kommer det nog gå bra
Publicerat December 14, 201015 yr Int om det sitter en norsk däri iaf Kanske inte, men min brukar innehålla 193cm skåning.
Publicerat December 14, 201015 yr Författare Kanske inte, men min brukar innehålla 193cm skåning. Skåningar är ju i princip spettekaksbakande ninjor, så det förstår jag att din är tyst