Publicerat December 14, 201015 yr Skåningar är ju i princip spettekaksbakande ninjor, så det förstår jag att din är tyst Denna ninjan är en sådan som inte gillar spittekagor, utan ninjan livnär sig gärna på stekfläsk, kolbullar, korv och kokkaffe. Å andra sidan har han levt i excil en längre tid. Vidmakthåller ändå att norska dräkten är tystare medan M90 har bättre passform.
Publicerat December 14, 201015 yr Författare E du helt go eller? Efter din kommentar kunde jag inte låta bli att prova hehe, tyckte mig ha råd med det när plagget kostade 20:- eller så och jag ändå inte skulle ancända det Gick lös med sprayburken och låtit den torka i ett dygn. Nu har jag kört den två vändor i tvättmaskinen och resultatet är: mjuk och följsam igen, ingen lukt längre av färgen och rocken har fått en riktigt cool vit/grå flammig camo look Med andra ord funkade det rätt bra
Publicerat December 15, 201015 yr Med andra ord funkade det rätt bra och var är före- och efterbilderna???
Publicerat December 15, 201015 yr Författare och var är före- och efterbilderna??? Jag glömde ju ta en före-bild Markus, kan du fota din och lägga upp? Den var ju lika Så lägger jag dem sida vid sida i en bild sen
Publicerat December 22, 201015 yr Jag överväger att använda min gamla Aikido GI Då blir väl bara toppen vit...Hakkama är ju svart...
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Då blir väl bara toppen vit...Hakkama är ju svart... Korrekt men man bär ej hakkama utomhus