Publicerat Januari 4, 201115 yr Tänk, han föklarar så till och med en idiot kan förstå. Men det blir som stiltje i klassen när magistern berättar, aldrig försent att bli högstadielärare. Till och med jag är sugen på en fortsättning
Publicerat Januari 5, 201115 yr MKJ - jag utnämner dig härmed till Månadens Bruntunga. Fränt, den utnämningen har jag aldrig fått förut. Ledsen att du kände dig lite sidesteppad Exabit, du har ju dina stunder av pedagogisk kunskap du också, fult av mig att glömma. Men faktum kvarstår att i Henriks sällskap är du och förblir Junior. Henrik skriver till alla, inte bara de som lever sitt liv från laddboden.
Publicerat Januari 6, 201115 yr Men faktum kvarstår att i Henriks sällskap är du och förblir Junior. Henrik skriver till alla, inte bara de som lever sitt liv från laddboden. Det har du helt rätt i Glömde nog en smiley i mitt onödiga inlägg också Men tyckte kanske att du "sidesteppade" alla som bidragit i tråden innan Henriks mastodont-inlägg - inte bara mig. Nåväl, life goes on
Publicerat Januari 6, 201115 yr Härlig tråd :wub: :wub: (noterar att jag gör många sådana smileys nu för tiden, kan konstatera att detta är ett ganska trevligt forum!) Jag hade en gång en Sako som sköt 30 m/s snabbare med Norma Jaktmatch (.308W) än kompisens HVA1900 som också hade en längre pipa... Trängre pipa, är min förklaring.
Publicerat Januari 6, 201115 yr Fränt, den utnämningen har jag aldrig fått förut. Ledsen att du kände dig lite sidesteppad Exabit, du har ju dina stunder av pedagogisk kunskap du också, fult av mig att glömma. Men faktum kvarstår att i Henriks sällskap är du och förblir Junior. Henrik skriver till alla, inte bara de som lever sitt liv från laddboden. Ja men du måste väl ändå hålla med om att det låter fruktansvärt löjligt ibland... Henrik kan ju knappt skriva ett skit innan vissa svarar på hans inlägg med hjärtat bultande och dreggel runt munnen. Om du sen sidesteppade Rikard och om han upplevde det så har jag ingen aning om dock så kom Henriks inlägg lite väl sent denna gången då det inte innehöll mer än vad som redan hade skrivits. Bara mina tankar...
Publicerat Januari 6, 201115 yr Det har du helt rätt i Glömde nog en smiley i mitt onödiga inlägg också Men tyckte kanske att du "sidesteppade" alla som bidragit i tråden innan Henriks mastodont-inlägg - inte bara mig. Nåväl, life goes on Tyckte det mest var humor, vi trampar vidare Ja men du måste väl ändå hålla med om att det låter fruktansvärt löjligt ibland... Henrik kan ju knappt skriva ett skit innan vissa svarar på hans inlägg med hjärtat bultande och dreggel runt munnen. Om du sen sidesteppade Rikard och om han upplevde det så har jag ingen aning om dock så kom Henriks inlägg lite väl sent denna gången då det inte innehöll mer än vad som redan hade skrivits. Bara mina tankar... Håller inte med dig riktigt. Har följt tråden sedan den startade och för mig är det Henrik som skriver begripligt. Vi är bra på olika saker och tror egentligen inte att du eller Exabit har sämre kunskaper än Henrik i ämnet. Han är bara bättre på att förmedla det så jag begriper. Tror det är därför folk gillar när han skriver. Finns en annan dimension personligen också, har såväl skjutit och jagat med Henrik, kanske är det därför jag följer hans inlägg med större intresse också. Tycker han är en ödmjuk förebild för såväl jägare som skyttar. Jag är primärt jägare, ni är primärt skyttar och vapen folk. Henrik är bådadera och har dessutom en militär bakgrund som ger hans inlägg extra tyngd. Annars kan man inte säga att det går inflation i mitt berömmande på sidan, Henrik inkluderad. Men ett hål i mina kunskaper återfinns där han i bland lär ut. När jag fattar blir jag glad. Tror vi kan sluta iom detta, lovar att behandla alla 100% objektivt efter prestation hädanefter, eller så håller jag bara käften och sållar i det tysta.
Publicerat Januari 12, 201115 yr är en massa folk här som påminner om gubben i Shoter (han som dom hällsar på i Tennesse) fan va ni kan bli inte arga på mej är inte utsendet jag tänker på intresant läsning är det:)