Publicerat Januari 8, 201115 yr Författare CZ... Worth wating for Ja, känns så. Lite släp här och var i trycket, men helt ok Kände även på en Toz "Lyx" Varmint. Hade en kolvlängd/"Length of pull" på ca.... 14 cm
Publicerat Januari 8, 201115 yr Ja, känns så. Lite släp här och var i trycket, men helt ok Kände även på en Toz "Lyx" Varmint. Hade en kolvlängd/"Length of pull" på ca.... 14 cm Jag lovar dig, ta meddig en tre-fyra askar ammo så blir det bättre - inteperfekt, men de sliter in sig rätt bra. Känns som det gäller CZ's hela produktion på vapen 14cm... Är inte det ett typ medelmått på den svenske mannens lengt of pull?
Publicerat Januari 9, 201115 yr Är du nöjd med din? Jag är nöjd. Märk då att jag inte är någon riktig nörd när det gäller trycket, jag tycker det är skitfint men det är ett litet "mjukt hack" innan av fyrning. Det funkar lite som ett tryckpunktstryck men är väl bara en orenhet egentligen. Kolven har jag fått förlänga, men jag vet inte om den är kortare än andra salongare. Det var iallafall enkelt då bakkappan bara var skruvad. Min skjuter bäst med Hypervelocityn och Lazer.
Publicerat Januari 9, 201115 yr Författare Jag är nöjd. Märk då att jag inte är någon riktig nörd när det gäller trycket, jag tycker det är skitfint men det är ett litet "mjukt hack" innan av fyrning. Det funkar lite som ett tryckpunktstryck men är väl bara en orenhet egentligen. Kolven har jag fått förlänga, men jag vet inte om den är kortare än andra salongare. Det var iallafall enkelt då bakkappan bara var skruvad. Min skjuter bäst med Hypervelocityn och Lazer. Ok 452:an såldes tio minuter innan jag kom till Torsbo igår, så det fick bli en 453:a