Publicerat Januari 18, 201115 yr nått som jag tycker är sunkigt på bägge varianterna av pipbytare är avsaknaden av snabbfästen till kiksiktet
Publicerat Januari 18, 201115 yr nått som jag tycker är sunkigt på bägge varianterna av pipbytare är avsaknaden av snabbfästen till kiksiktet Menar du att bössorna skulle haft hakmontage eller? Det är väl bara att smacka på valfria ringar med den funktionen. Typ QR eller liknande.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Har en 455:a i 22LR och 17HMR. Har bara grovskjutit in den ännu pga blåsigt väder när jag haft tid att skjuta så jag har ingen info om samling. Dock så gick 17HMR igenom båda sidor i en gammal gryta Det var Winchester Supreme 17 gr V-max. Trodde att den möjligtvis skulle gå igenom ena sidan men därefter borde det ju bara varit fragment kvar av kulan, eller har jag missat vad varmint är egentligen? Två prydliga hål blev det.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Författare Vilken kaliber sökte du licens för på geväret och vilka sökte som extra pipa? Gevär: .22lr extrapipor: .22wmr o 17Hmr Funderade aldrig på vilken kaliber utan tog .22lr för givet eftersom jag bara sett bössan säljas med .22lr. Vet att jag kunnat köpt den anorstädes med .22wmr dock.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Författare Har en 455:a i 22LR och 17HMR. Har bara grovskjutit in den ännu pga blåsigt väder när jag haft tid att skjuta så jag har ingen info om samling. Dock så gick 17HMR igenom båda sidor i en gammal gryta Det var Winchester Supreme 17 gr V-max. Trodde att den möjligtvis skulle gå igenom ena sidan men därefter borde det ju bara varit fragment kvar av kulan, eller har jag missat vad varmint är egentligen? Två prydliga hål blev det. Inte testat hmr ännu men att vissa kulor e hårdare än andra vet jag. Såg ett Youtube klipp där de skjöt hål på "Pennys" med 17hmr men vet inte vilken ammo de hade.
Publicerat Januari 18, 201115 yr Menar du att bössorna skulle haft hakmontage eller? Det är väl bara att smacka på valfria ringar med den funktionen. Typ QR eller liknande. hade ju vart prima det nä men nått jag avskyr är 11mm laxspår tycker det bara passar på luftgevär och knappt det sen så har jag inte hittat nått snabbfäste som passar direkt på utan man får eftermontera nån typ av klackar för det om du förstår vad jag menar
Publicerat Januari 19, 201115 yr Författare Verkar som Brno 455orna e slutsålda i Piteå , F&V. Kan inte hitta ngr då jag söker.
Publicerat Januari 19, 201115 yr Inte testat hmr ännu men att vissa kulor e hårdare än andra vet jag. Såg ett Youtube klipp där de skjöt hål på "Pennys" med 17hmr men vet inte vilken ammo de hade. Jo, jag hade inte blivit förvånad om den bara gått igenom första "lagret" med plåt. Det var det andra som var förvånande, men Winchestern kanske är lite hårdare helt enkelt.
Publicerat Januari 20, 201115 yr hade ju vart prima det nä men nått jag avskyr är 11mm laxspår tycker det bara passar på luftgevär och knappt det sen så har jag inte hittat nått snabbfäste som passar direkt på utan man får eftermontera nån typ av klackar för det om du förstår vad jag menar http://lmgtfy.com/?q=11mm+to+weaver+adapter
Publicerat Januari 21, 201115 yr http://lmgtfy.com/?q=11mm+to+weaver+adapter fan vet om det inte är bättre att montera picatinny direkt på ist för den i länken ser högt ut eller varför inte ett par QR :-P
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hur får man enklast tag i ett Yodavekit???? http://cgi.ebay.com/CZ-452-455-and-BRNO-No-2-4-and-5-trigger-kit_W0QQitemZ160535596707QQihZ006QQcategoryZ73949QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem enda sättet?
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hur lång var leveranstiden till dig efter betalning? Var ett tag sen nu men jag gissar på 1-2 veckor.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare Ok! Var väl 1 vecka sen ja beställde så de dyker väl ner i lådan snart, om de inte fastnat i tullen eller nåt.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Ok! Var väl 1 vecka sen ja beställde så de dyker väl ner i lådan snart, om de inte fastnat i tullen eller nåt. Det är väl ingen fara att vänta, det är vi ju vana vid Som sagt den kan kanske fastna i tullen men jag tror inte att man tullar varor med så lågt värde så risken är väl inte stor...
Publicerat Januari 21, 201115 yr fan vet om det inte är bättre att montera picatinny direkt på ist för den i länken ser högt ut eller varför inte ett par QR :-P CZ:or är ganska höga i slutstyckesmomentet, brukar krävas höga ringar för att kunna repetera och samtidigt få en bekväm mängd finger mellan kikare och slutstyckesknoppen. Så en sådan adapter tillsammans med ett par låga ringar trorjag blir perfa! iaf om man väljer 50-56 öppning på kikaren. Å andra sidan funkar ett par höga angle-loc ringar i stål för 11mm rätt bra Jag hade det på 453:an och hade aldrig några problem.
Publicerat Januari 21, 201115 yr CZ:or är ganska höga i slutstyckesmomentet, brukar krävas höga ringar för att kunna repetera och samtidigt få en bekväm mängd finger mellan kikare och slutstyckesknoppen. Så en sådan adapter tillsammans med ett par låga ringar trorjag blir perfa! iaf om man väljer 50-56 öppning på kikaren. Å andra sidan funkar ett par höga angle-loc ringar i stål för 11mm rätt bra Jag hade det på 453:an och hade aldrig några problem. jag har sakon och där har jag inga problem med slutstyckesgången och fingrar i kläm men vill ha ett snabbfäste så jag kan byta mellan kalibrana utan behöva svinga förbi skjutbanan varje gång i-landproblem jag vet
Publicerat Januari 21, 201115 yr jag har sakon och där har jag inga problem med slutstyckesgången och fingrar i kläm men vill ha ett snabbfäste så jag kan byta mellan kalibrana utan behöva svinga förbi skjutbanan varje gång i-landproblem jag vet Skriv upp klicken mellan kalibrarna, be för att kikaren trackar som den ska, testa GRUNDLIGT många ggr tills du känner dig säker, sen är det grönt
Publicerat Januari 21, 201115 yr Skriv upp klicken mellan kalibrarna, be för att kikaren trackar som den ska, testa GRUNDLIGT många ggr tills du känner dig säker, sen är det grönt tur att du inte känner mej för då hade du insett att det är ingen bra idé för mej att hålla på klicka runt iom minne som en guldfisk
Publicerat Januari 21, 201115 yr tur att du inte känner mej för då hade du insett att det är ingen bra idé för mej att hålla på klicka runt iom minne som en guldfisk Just därför jag skrev: SKRIV UPP KLICKEN Då menar jag på papper då Kommer du inte ihåg att ta med lappen så tatuera in det, och byt aldrig bössa eller optik. Gör du det kommer du se ut som ed sudoku
Publicerat Januari 21, 201115 yr Just därför jag skrev: SKRIV UPP KLICKEN Då menar jag på papper då Kommer du inte ihåg att ta med lappen så tatuera in det, och byt aldrig bössa eller optik. Gör du det kommer du se ut som ed sudoku skulle va rätt kul att gå in på min tatueringsstudio "hello i want too tatto this numbers on my forarm" utkastad och bannlyst är nog bara förnamnet tatuerar mej hos en engelsman btw handlarn jag var hos å skulle fråga om prisuppgifter ville sälja mej en burris quad
Publicerat Januari 22, 201115 yr Författare skulle va rätt kul att gå in på min tatueringsstudio "hello i want too tatto this numbers on my forarm" utkastad och bannlyst är nog bara förnamnet tatuerar mej hos en engelsman btw handlarn jag var hos å skulle fråga om prisuppgifter ville sälja mej en burris quad Nu e du fånig! Inte hört att ngn tatuerare vägrar göra siffror. Du har väl många fingrar att plita dit lite siffror på osså blir du liasom lite cammoflerad där på en o samma gång. 2 flugor i en smäll Vet inte fördelarna med Burris Quadkikare men förutom alla färgrattar e det väl en vanlig FullField II 3-9x40. En sådan, FF II, orginal kommer jag ha och nollställa med den kaliber som används mest o sen notera klick med övriga kalibrar. Bara att fästa fusklapp i linsflippen eller på kolven. Då har man inte minnet att skylla på. Nästa vecka får man boka skjutbanan. Byssen betald o klar o licenstanten lovade heligt att senast mån skulle licenskopian skickas till handlarn. Så nu e man nästan lite som barnen innan julafton.
Publicerat Januari 22, 201115 yr Nu e du fånig! Inte hört att ngn tatuerare vägrar göra siffror. Du har väl många fingrar att plita dit lite siffror på osså blir du liasom lite cammoflerad där på en o samma gång. 2 flugor i en smäll Vet inte fördelarna med Burris Quadkikare men förutom alla färgrattar e det väl en vanlig FullField II 3-9x40. En sådan, FF II, orginal kommer jag ha och nollställa med den kaliber som används mest o sen notera klick med övriga kalibrar. Bara att fästa fusklapp i linsflippen eller på kolven. Då har man inte minnet att skylla på. Nästa vecka får man boka skjutbanan. Byssen betald o klar o licenstanten lovade heligt att senast mån skulle licenskopian skickas till handlarn. Så nu e man nästan lite som barnen innan julafton. Kul! Ser fram emot bilder på både bössa och träffbilder sen då...
Publicerat Januari 25, 201115 yr Författare Det är väl ingen fara att vänta, det är vi ju vana vid Som sagt den kan kanske fastna i tullen men jag tror inte att man tullar varor med så lågt värde så risken är väl inte stor... Nu e de här o de tog väl sisådär 8-10dagar. Bara licensen som är en dag sen trots löfte. Ska man behöva vänta en hel vecka på licens Skämt åsido, de e så go på vårat kontor så en da eller två bjussar man lätt på. Nu får vi bara se hur lång tid transporten av byssen tar då de imorgon får kopian.