Publicerat Juni 14, 201115 yr Har funderingar på att åka upp en vecka i början av september till Vilhelmina/Storuman för lite "kickoff" med Poker & Malte i harskogen Mina planer är likartade, men det blir sista veckorna i September under älgjaktsuppehållet. Man vill ogärna konkurrera om markerna med ett gäng krullsvansar. Som det ser ut blir vi ett några av mina compadres och ett koppel jyckar av blandad kvalitet . Låter det intressant för dig
Publicerat Juni 14, 201115 yr Författare Mina planer är likartade, men det blir sista veckorna i September under älgjaktsuppehållet. Man vill ogärna konkurrera om markerna med ett gäng krullsvansar. Som det ser ut blir vi ett några av mina compadres och ett koppel jyckar av blandad kvalitet . Låter det intressant för dig ...hade Tavve här på spontanbesök idag, han var på väg till Skövde och svängde in på fika Ja, låter roligt med "Grand Master Kickoff" Jag hänger på, vart skall vi ?