Publicerat Februari 8, 201115 yr Författare Nä.. Men jag pekade o sa de e han som skriker... Skämt o sidor.. tror nog de va väldigt nyttigt för gubbarna o se hur det kan gå till. Blev väl en del frågor o annat oxå.
Publicerat Februari 8, 201115 yr Nä.. Men jag pekade o sa de e han som skriker... Skämt o sidor.. tror nog de va väldigt nyttigt för gubbarna o se hur det kan gå till. Blev väl en del frågor o annat oxå. Jo det är nog nyttigt för många att se hur det kan gå till. Men de flesta hade nog blivit trötta av att bara se en 6 timmars film med ett eftersök i mörker och spöregn.
Publicerat Februari 8, 201115 yr Författare Jo det är nog nyttigt för många att se hur det kan gå till. Men de flesta hade nog blivit trötta av att bara se en 6 timmars film med ett eftersök i mörker och spöregn. jo.. o nog faen skulle jag tröttna på o se en sån film jag oxå...
Publicerat Februari 19, 201115 yr Blir lika rädd och förvånad varje gång när grisen kommer ut varje gång jag ser filmen fast att jag vet att det ska hända Trevlig film