Publicerat Juli 13, 200817 yr Om man kollar på skk:s hemsida så kan man se att dom har lämmnat jädrigt mycket hd sen 2000 o frammåt sen kan han ju ha bytt hundar o avla på nu men det har ju redan spåttats ut en hel del hd från den kenneln Visst har det kommit en hel del hd-hundar från Råbockens. Men när man letar ny hund så tittar man väl på just den kombinationen som finns för tillfället. Nu vet jag inget om just den parningen som nämnts här,men det finns ju avelsråd att fråga också.
Publicerat Juli 14, 200817 yr Visst har det kommit en hel del hd-hundar från Råbockens.Men när man letar ny hund så tittar man väl på just den kombinationen som finns för tillfället. Nu vet jag inget om just den parningen som nämnts här,men det finns ju avelsråd att fråga också. Visst gör man det och jag försöker inte smuttskassta kenneln som sådan men lämnat mycket fel har hans hundar gort
Publicerat Juli 14, 200817 yr Kan ju nämna Vitmossens kennel. Verkar vara en jävligt seriös uppfödare som fått fram en del bra hundar.