Publicerat Mars 7, 200620 yr Författare Tack för alla förslag, man blir bara mer förvirrad ;D Får ta mig en funderare till innan jag bestämmer mig. Mvh /Pat
Publicerat Mars 7, 200620 yr Jag har inget emot Blaser. Eller rättare sagt, jag tycker att Blaser suger men om andra tycker annorlunda så är det deras ensak och jag önskar dem naturligtvis lycka till med sina bössor! Mitt inlägg rör - endast - den märkliga diskussionen om att manuell spännande av slagfjädern skulle vara säkrare än säkring. Och det gäller naturligtvis ägare av alla andra vapen där konstruktörerna har gjort bort sig på samma sätt.
Publicerat Mars 7, 200620 yr Löste problemet med en hal plastkolv med hjälp av halkskydd, funkar fin fint lämnar inga märken på stocken och kostar ca 15 kr för 30 meter...finns ju även en ny kolv med gummiinlägg ala sako om man ska ha plast kolv...
Publicerat Mars 8, 200620 yr [move]Blaser R93 - det ända du behöver[/move] ;D ;D ;D ;D [move]VÅGA VÄGRA BLASER[/move] "VVB" = våga vägra Blaser "VVP" = Våga vägra Plast ;D ;D ;D ;D