Publicerat Februari 16, 201115 yr Nä nu jäklar! För det första så menade jag Åkarp mellan Lund och malmö.(Ja jag vet att jag skrev fel) Men nu förstår jag,finmiddag ha ha .Jag tror det är bättre att du kommer hit istället så ska du få självdött tamdjur med ljugarsoppa till förrätt .Som efterätt blir det mörad avvisning till Danmark på livstid. bon apetit. Skojar bara(Diggar dig ).det skulle inte vara helt omöjligt i framtiden,Man reser emellertid faktiskt en del till tyskland. Nicke (Bustysken). HA HA HA HA !!!! ni är hjärtligt välkomna det e bara o stanna till en så där 3.5 mil innan bron till danmark o pausa lite hos oss e de sommar grillar vi o dricker öl . e de vinter tid grillar vi o dricker öl heheeh Ha de bäst Eas
Publicerat Februari 16, 201115 yr Författare Risken är vid en tävling att vi vet att det är hennes kniv då storleken avslöjar henne. Storleken på kniven, alltså... Ja eller hur. Nä,jag utesluter henne från allt deltagande i sådana evenemang. Så ni behöver inte vara oroliga.I will take care of it. .Oj nu kommer hon här, bäst att sluta. Over and Out Nicke (Lilltysken)
Publicerat Februari 16, 201115 yr Författare HA HA HA HA !!!! ni är hjärtligt välkomna det e bara o stanna till en så där 3.5 mil innan bron till danmark o pausa lite hos oss e de sommar grillar vi o dricker öl . e de vinter tid grillar vi o dricker öl heheeh Ha de bäst Eas Tack Eas ! Då är det nog bäst att vi tar det på sommaren.mooohahaha Nicke (Lilltysken)