Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Övning i making bacon..

Featured Replies

Publicerat

De ska börjas i tid...

post-348-0-31433900-1297946102_thumb.jpg

• Svar 96
  • Visningar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

De ska börjas i tid...

post-348-0-31433900-1297946102_thumb.jpg

Men va fan, är det inte två grabbar!!! jagar du på Brokeback Mountain eller ska de till Skurris den 12e.... :ph34r:

Publicerat
  • Författare

Men va fan, är det inte två grabbar!!! jagar du på Brokeback Mountain eller ska de till Skurris den 12e.... :ph34r:

Ja va fan.. allt ska ju va så mordernt nuförtiden...

I det fallet är ju en annan extremt omodern....

Huruvuda Skuris o de den 12 är moderna eller inte vet jag inte.. vet inte ens va som är p G där..

Publicerat

Ja va fan.. allt ska ju va så mordernt nuförtiden...

I det fallet är ju en annan extremt omodern....

Huruvuda Skuris o de den 12 är moderna eller inte vet jag inte.. vet inte ens va som är p G där..

:lol:

:lol:

Publicerat

Är de vanligt att fånga älskog på åtelkamera annars e de ju faktiskt lite typiskt att Herr NS är den som hittar de i sin kamera ;):lol:

Publicerat

Är de vanligt att fånga älskog på åtelkamera annars e de ju faktiskt lite typiskt att Herr NS är den som hittar de i sin kamera ;):lol:

Nej, det är ovanligt och jag har inte varit med om det även om jag har flera tusen bilder på grisar...

Men vi kan åstadkomma mycket i photoshop... ;)

Publicerat
  • Författare

Hm.. efter att läst i den tråden så är jag glad att jag är omodern..... :D

Publicerat

Men ser ni inte att den första grisen har fått Majs på ryggen. Polarn är ju bara hungrig inte k-t :lol:

//

Publicerat

Men ser ni inte att den första grisen har fått Majs på ryggen. Polarn är ju bara hungrig inte k-t :lol:

//

Ja, eller drottningsylt :lol:

Publicerat
  • Författare

Nej, det är ovanligt och jag har inte varit med om det även om jag har flera tusen bilder på grisar...

Men vi kan åstadkomma mycket i photoshop... ;)

Fler photoshops..? ;):P

post-348-0-96501400-1297947875_thumb.jpg

post-348-0-75609600-1297947894_thumb.jpg

Publicerat

Fler photoshops..? ;):P

post-348-0-96501400-1297947875_thumb.jpg

post-348-0-75609600-1297947894_thumb.jpg

NS, du får visa hur man gör, ja alltså inte det vad grisarna håller på med, utan photoshop. :wacko:

Publicerat
  • Författare

NS, du får visa hur man gör, ja alltså inte det vad grisarna håller på med, utan photoshop. :wacko:

Gärna.. problemet är bara att jag inte har nåt Photoshop :P men tydligen grisar med vårkänslor.. eller de kanske bara är KK...

Publicerat
  • Författare

Föresten..

Skitenkelt o kolla om ett foto är någorlunda.. äkta..

Ladda hem fotot till din dator, tex skrivbordet.

Högerklicka på det och välj egenskaper.

Ploppar upp en ruta o välj där information så kan man se vilken kamera, fotodatum, tidpunkt osv, osv.

Har man pillat med fotot så står det typ bara photoshop...

Publicerat

HAHAHA!

Detta är vad som väntar deltagarna vid Skurebo 500 när mannen med många namn anländer: Guldmunken, Prutten, Trumskinnet, a.k.a. Fritzo :lol:

Göm drottningsylten, alternativt håll tummarna att Trummskinnet har med eget tält!

Fast det är nog vår på gång då jag sett många med vårkänslor. Hade en mops som torrjuckade mitt ben på lunchen idag, ihärdig och envis liten djävel dessutom <_<

Publicerat

HAHAHA!

Detta är vad som väntar deltagarna vid Skurebo 500 när mannen med många namn anländer: Guldmunken, Prutten, Trumskinnet, a.k.a. Fritzo :lol:

Göm drottningsylten, alternativt håll tummarna att Trummskinnet har med eget tält!

Fast det är nog vår på gång då jag sett många med vårkänslor. Hade en mops som torrjuckade mitt ben på lunchen idag, ihärdig och envis liten djävel dessutom <_<

Ha ha ha... Det känns som att jag snart måste börja förkunna min hetrosexualitet.

//F

Publicerat

Föresten..

Ploppar upp en ruta o välj där information så kan man se vilken kamera, fotodatum, tidpunkt osv, osv.

Jag hoppas du förstår att jag skojar... :mellow:

Publicerat
  • Författare

Jag hoppas du förstår att jag skojar... :mellow:

jodå jag ante det.. men faen man kan ju alldrig va säker ;)

Publicerat

jodå jag ante det.. men faen man kan ju alldrig va säker ;)

Fasiken... Bor du i datorn! <_<

Du känner väl mig, eller..? :unsure:

Publicerat
  • Författare

jorå.. bara retas ;)

o nog bor jag i datorn såhär i vårdeppet...

iofs hunnit installera diskmaskin, satt upp rullgardin o lite annat jox. varit o sett till en åtel.

Annars är det inte mycket jag gör nu när jag är ledig... väntar mest på hösten....

Publicerat

jorå.. bara retas ;)

o nog bor jag i datorn såhär i vårdeppet...

iofs hunnit installera diskmaskin, satt upp rullgardin o lite annat jox. varit o sett till en åtel.

Annars är det inte mycket jag gör nu när jag är ledig... väntar mest på hösten....

Du kan ju alltid gå och sätta dig och skjuta ett riktigt vildsvin på en åtel! ;) Får du bannor av hundfolket kan du alltid höra av dig, så skall jag läxa upp dem ordentligt. B)

Publicerat

Föresten..

Det är faktiskt enkelt att editera EXIF datan så det ser kurant ut efteråt :P

Fast med det i åtanke så kanske jag skulle ha hållt tyst om detta, photoshoppat loss och sedan hivat in bilden här och sagt "äkta" :lol:

Publicerat

Det är faktiskt enkelt att editera EXIF datan så det ser kurant ut efteråt :P

Fast med det i åtanke så kanske jag skulle ha hållt tyst om detta, photoshoppat loss och sedan hivat in bilden här och sagt "äkta" :lol:

Jädrans NS, då har han gjort det ändå! :angry:;)

Jo, jag vet att det går att göra. Känner en kille som är överjävlig på olika bildprogram! Får alltid knäppa julkort.... :D

Publicerat

Du kan ju alltid gå och sätta dig och skjuta ett riktigt vildsvin på en åtel! ;) Får du bannor av hundfolket kan du alltid höra av dig, så skall jag läxa upp dem ordentligt. B)

Nu glömde du ju något. NS ska ju förmodligen :unsure: räknas till hundfolket... ;)

Och för övrigt så är det ju bara usla skyttar som ska sitta vid åtlarna, så hundarna får arbete. ;)

Publicerat
  • Författare

ja de måste ju va så att åtelfolket är till för att vi rediga ska kunna släppa hund året om ;):D

Sen.. de va som faen.. är ja så jävlig på photoscop.... :P

Publicerat

Usch, vilka svin...