Publicerat Februari 19, 201115 yr Skönt att ni inte listat ut vad ni ska söka på.... Söka på vadå? Brukar inte snoka i andras integritet...
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Söka på vadå? Brukar inte snoka i andras integritet... Ähh.. skit i de. De va visst begäran om bilder men de behövs ju inte..
Publicerat Februari 19, 201115 yr Ähh.. skit i de. De va visst begäran om bilder men de behövs ju inte.. Det är väl bara att lägga upp en nytagen bild på sig själv, så ingen behöver leta..
Publicerat Februari 19, 201115 yr Ähh.. skit i de. De va visst begäran om bilder men de behövs ju inte.. Näe, har sett allt för många bilder på dig i bastkjolar och peruker... Åter tillbaka till trådämnet tack!
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Åter tillbaka till trådämnet tack! Jepp! Frågan är bara vad det va ??
Publicerat Februari 19, 201115 yr Jepp! Frågan är bara vad det va ?? Tror att det var något om dina bildmanipulerade homoerotiska vildsvin, men är lite osäker...
Publicerat Februari 19, 201115 yr Så OT det bara kan bli.. Men eftersom inte NS vågar kommer här en bild på en gubbe...
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Så OT det bara kan bli.. Men eftersom inte NS vågar kommer här en bild på en gubbe... Vågar o vågar... he, he.. Som sagt det finns en sökfunktion på Forat.. byt F mot B o sök på Nick.. Kan ju om inte annat hålla dig sysselsatt ikväll så nån stackars gris blir kvar till hundfolket..
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Ska görat enkelt för dig gamle man. Skriv "Borat" i sökrutan... o kolla på magen....
Publicerat Februari 19, 201115 yr Ska görat enkelt för dig gamle man. Skriv "Borat" i sökrutan... o kolla på magen.... Har gjort det och det finns inget att hitta, förutom det inlägg du skrev innan detta.
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Har gjort det och det finns inget att hitta, förutom det inlägg du skrev innan detta. Du måste söka i "Forums" Eller förresten.. skit samma.. http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/22920-paa-tal-om-mage/page__view__findpost__p__376212
Publicerat Februari 19, 201115 yr Du måste söka i "Forums" Eller förresten.. skit samma.. http://www.jaktsidan...post__p__376212 Ehh, ulk ulk uuuulk, ska bara kräkas klart, innan jag skriver mer. Hur full är man för att ta en sådan bild, eller vad blev du mutad med?
Publicerat Februari 19, 201115 yr Aha, nu fattar jag vad du menar med "sök i forumet". Jag har inte lärt mig alla funkisarna på detta forum ännu. Varför får inte jag läsa bloggar? Står att jag inte har befogenhet till det.
Publicerat Februari 19, 201115 yr Kvällen är räddad! Och frun bor fortfarande kvar?!! På helgkvällar blir det ingen jakt och det är mer familjeliv som gäller...ibland!!! Men det tar jag igen i veckorna!!
Publicerat Februari 19, 201115 yr Tikkas tur med en bild! Okey för gubbe, men inte gamling! Jag är bara 52 i en månad till!
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Full.. nä spik nykter...tyvärr.. Kallas mod... eller idiot.. eller tillfällig sinnesförviring... å.. Jodå frun är kvar o har varit i 21 år i Maj. O vad ska ni kontra med för bilder nu då?
Publicerat Februari 19, 201115 yr Tikkas tur med en bild! Okey för gubbe, men inte gamling! Jag är bara 52 i en månad till! Jag har ju lagt in en bild, fast med suddat fejs....av olika outgrundliga anledningar.
Publicerat Februari 19, 201115 yr Författare Varför får inte jag läsa bloggar? Står att jag inte har befogenhet till det. Finns en inläggsspärr. Man ska över 50 tror jag det är för att se bloggarna. Likandant med jaktdagböckerna.
Publicerat Februari 19, 201115 yr Jag har ju lagt in en bild, fast med suddat fejs....av olika outgrundliga anledningar. Jag vet... men du är ändå en fegis!! Skall leta upp lite knäppbilder...
Publicerat Februari 19, 201115 yr Jag vet... men du är ändå en fegis!! Skall leta upp lite knäppbilder... Fegis...kan jag väl leva med. Det har med andra saker att göra att jag är anonym, bl.a. som skydd mot en viss häst, eller mer Åsneliknande trollvarelse , men även för att jag ska kunna vara anonym på det forum där jag är moderator, för att skydda den klubb jag tillhör inom det ämnet. (Alltså, inte vara jävig)