Jump to content

En eloge!

Frontier
 Share

Recommended Posts

En grej som jag tror är en viktig komponent i att klimatet trots allt är jävligt bra är att anonymiteten är avdramatiserad. Många av oss har totalt lämnat den därhän och dessutom så finns en ganska flitig aktivitet irl vilket tenderar motverka tjafs och bråk. Undra om vi inte ska utse jaktsnacks mysfarbror eller något, röstar på Skuris :wub: Han är dock långt ifrån den enda som hittat på och kört div race mer eller mindre enbart för forumets medlemmar.

När sen så pass många känner varandra irl så skapar det ringar på vattnet avseende stämning osv vilket gör att det blir ett lugnare och mer "familjärt" klimat.. detta och möjligen en jävligt låg tolleransnivå mot troll :ph34r:

/ Puss!

Även om ett forum har karaktären som familjärt, så kommer det kanske en tid när det får växtverk och dess problem, dock inte om antalet medlemmar hålls på en mer konstant nivå.

Jag skrev aktivt på racerback för några år sedan och det var familjärt om något, men den familjen var alldeles för liten.. Träffade många trevliga människor där som jag jagar/jagat med!

Jag tror att ett jaktforum är bra, speciellt för de som är marklösa att hitta något. Det är bara för dem att skapa sig ett namn och skriva på ett bra och trevligt sätt...

Med ryggdunk menar jag att det kan bli väl för mycket "familj" och många drar sig för att bli medlemmar..