Publicerat Februari 27, 201115 yr Idag har det gått på vatten hela dagen - och en kopp kaffe.... Blir nog lite mer vatten innan bingen anropar...
Publicerat Februari 27, 201115 yr Grogg... det är ju sportlov imorgon Dock ringer klockan för jakt 06.30 då jag och jäntan ska umgås med en Finne och en Lapp som ska jaga under en lada
Publicerat Februari 28, 201115 yr Idag dricks det Cocilana med alvedon och ipren som snacks en strålande kombination ordinerad av skrivande själv Keep the party going!
Publicerat Februari 28, 201115 yr Pfft.. Sportlov... Fan vad jag saknar att vara ledig. Nu blir det dock Herrljunga glögg med en touch av cognaq efter middagen.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Här blev det GLORIA CHARDONNAY och som en stolt rödvins supporter så måste jag säga att det va ett förbannat gott vit vin
Publicerat Februari 28, 201115 yr Pfft.. Sportlov... Fan vad jag saknar att vara ledig. Nu blir det dock Herrljunga glögg med en touch av cognaq efter middagen. Tror dock det blir mer cognaq än en touch om jag skall vara ärlig...
Publicerat Februari 28, 201115 yr Det blir en Diplomatico som följs av en bowmoore quarter qask till kvällskaffet.......
Publicerat Februari 28, 201115 yr Jag håller mig till proteindrink Mvh. Såg att du skulle börja träna igen flex? Hur många timmar blir det på gymmet/dag? slit int ut dig för nåt sånt om du har besvär med kroppen "om jag har förståt det rätt"??
Publicerat Februari 28, 201115 yr Prövade en Jim Beam med cola o det passa inte mig så då sluka ja en Falcon Export. Funderar på ännu en öl men går nog till sängs istället
Publicerat Februari 28, 201115 yr Efter en 7 dagars natt vecka,så har det blivit ngr glas Deanston 12 årig whisky ikväll. Ledig en vecka nu,så lite koll av fällor & lock på räv.