Publicerat Mars 29, 201115 yr Författare Tack det är 2 mm veg.garvat som e köpt hos Nordells kommer köpa något tjockare då de får hem åckså
Publicerat Mars 29, 201115 yr Författare Uppdatering, nu har slidan fått en rätt trevligt färg (tycker jag) Väntar hem ett par mässings nitar och ett par mässings knoppar jag tänkt till låsningen jag ska göra, hoppas de kommer innan helgen Mvh Jocke
Publicerat Mars 30, 201115 yr Författare skit skoj och inspererande att så många gillar den har färgat med brun narvsvärta ett par gånger vill nog ha den ännu mörkare men vette fan hur ? narvsvärtan jag andvände är extra brun, ska / kan man blanda i svart ? kommer sätta ett par mässings nitar och ordna till med låsning av kniven så snart nitarna landar Mvh Jocke
Publicerat Mars 30, 201115 yr Tjena Jocke. Du kan blanda i svart men tänk på att vara mycket måttlig. Annars tar det svarta över. :-)
Publicerat April 3, 201115 yr Författare Då får man nog säga att denna slidan är klar låsningen funkar riktigt bra Tack för visat intresse och alla trevliga kommentarer Mvh Jocke
Publicerat April 3, 201115 yr Jätte häftigt. Kanon jobb. Medel tiden kommer upp i mitt huvud :-) En riddare som kommer farande med hästen o just den kniven o slidan Hänger fränt från ena sidan.
Publicerat April 3, 201115 yr Författare blir kanon glad för alla trevliga kommentarer Tack alla /Jocke