Publicerat Mars 31, 201115 yr Ja happ då va de dax att ta första steget in i kniv träsket och drar då igång projekt Deep Purple Edc Planerna e laggda, materialet finns nu drar de snart igång Blad - Seved's edc Skalor - Purpleheart Svart vulkanfiber mässings nitar /Jocke
Publicerat Mars 31, 201115 yr Härligt! Och vilket trevligt blad dessutom Tror jag skall haka på den här trenden när mina knivar som skall vara klara är färdiga...
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare Ja de tycker jag vore skit coolt om vi fick ett gäng me hårdrocks knivar
Publicerat April 1, 201115 yr Ja de tycker jag vore skit coolt om vi fick ett gäng me hårdrocks knivar :D
Publicerat April 1, 201115 yr Ja de tycker jag vore skit coolt om vi fick ett gäng me hårdrocks knivar Jag paxar Type O Negative! Och eftersom jag nog bara kommer att prestera en kniv i vår så får det bli vårtävlingskniven som får det namnet. Men vid närmare eftertanke tror jag nog att Roots blir ett lämpligare namn på den....
Publicerat April 1, 201115 yr Jag paxar Type O Negative! Och eftersom jag nog bara kommer att prestera en kniv i vår så får det bli vårtävlingskniven som får det namnet. Men vid närmare eftertanke tror jag nog att Roots blir ett lämpligare namn på den.... Sepultura
Publicerat April 1, 201115 yr Hej Jocke. Det där kommer bli en bra kombination. Det ser man. Seveds fulltångare börjar få många olika material val mvh Kimmo
Publicerat April 1, 201115 yr bra hoppat Jocke ! bra grupp dessutom har ju ett gäng grupper /artister man vill göra en hyllnings kniv till. Thin Lizzy Mustach Lynyrd Skynyrd Ac/Dc Saxon Iron Maiden. listan kan göras lång lång lång hehe men om jag gör en Saxon kniv tex så när jag e färdig så blir det väll mer en Thor Leifs eller nått sånt.. barnvakt sökes så jag får en 48 timmars frigång i garaget .. MVH Eas
Publicerat April 1, 201115 yr hehe men om jag gör en Saxon kniv tex så när jag e färdig så blir det väll mer en Thor Leifs eller nått sånt.. det finns en fin gammal huggknivstyp som heter scramasax, en sådan skulle väl passa med namnet Saxon?
Publicerat April 1, 201115 yr det finns en fin gammal huggknivstyp som heter scramasax, en sådan skulle väl passa med namnet Saxon? helt klart eller att bladet är gjort av en sax lika säker som att det käkas en massa grus på dagis är att hårdrocks knivarna kommer alla o vara coola. måste bara få till det med min tävlings kniv o den store.. BARNVAKT TACK !!!! Eas
Publicerat April 8, 201115 yr Väntar varje dag att få se en ny glimt av Deep Purple kniven, själv väntar jag på materialet till min Black Sabath kniv.
Publicerat April 8, 201115 yr Författare Väntar varje dag att få se en ny glimt av Deep Purple kniven, själv väntar jag på materialet till min Black Sabath kniv. inte riktigt fått tid att komma igång men de kommer har fått hem rätt tjocklek på vulkanfiber och färger till slidan blir skoj att se vad black sabbath innebär nu åker jag till småland ett par dagar ha de bra /Jocke
Publicerat April 20, 201115 yr Författare Det kommer , har haft sjukt mycke jobb senaste veckorna och inte blitt tid alls till nått annat typ sova bara har även ett par andra ideer så bara de lugnar sig lite och jag är ifatt igen så mvh / Jocke
Publicerat April 26, 201115 yr Författare ja tror det kan bli de bara jag får nog med sammanhängande tid över att börja.... /Jocke
Publicerat Maj 1, 201115 yr ja tror det kan bli de bara jag får nog med sammanhängande tid över att börja.... /Jocke MEEEEEN! DU måste ju SKAFFA dig tid, förstår du väl? Tänk på oss stackare som sitter här vid datorn och bara väntar på att få se bilder på din Deep Purple! Menar du att vi ska vänta i EVIGHETER, eller??
Publicerat Maj 31, 201115 yr Författare hehe skulle aldrig annonserat ut de innan jag började... kommer helt klart hända men är just nu en massa jobb mm som tar upp all tid mistänker att det blir till semestern håll ut mina vänner /Jocke
Publicerat Maj 31, 201115 yr hehe skulle aldrig annonserat ut de innan jag började... kommer helt klart hända men är just nu en massa jobb mm som tar upp all tid mistänker att det blir till semestern håll ut mina vänner /Jocke Finns det andra alternativ?
Publicerat Maj 31, 201115 yr Författare tja du kan komma och hjälpa till att snickra så ja blir klar me jobben