Publicerat Maj 31, 201114 yr tja du kan komma och hjälpa till att snickra så ja blir klar me jobben Låter kul! Bor du i närheten av mig så har jag massor av ledig tid fr o m torsdag. Vet inte hur mycket rygg, axlar och armar håller, men jag brukar ge allt jag har så länge det går... Sen har jag dragit i en och annan skruv tidigare och är ganska kompis med såg och borr samt andra maskiner också så jag är inte helt handfallen för dylika uppgifter.
Publicerat Maj 31, 201114 yr nä inte nästgårds direkt... i fjollträsk Tur att fjollträsk ligger på andra sidan landet - jag är allergisk mot stora städer. Håller mig borta från allt som heter städer om jag kan. Men det betyder ju att du inte får hjälp av mig med att snickra och jag får vänta längre på att se Deep Purple klar.
Publicerat Juni 1, 201114 yr tja du kan komma och hjälpa till att snickra så ja blir klar me jobben Snickarjobb bytes mot Deep Purple EDC /M
Publicerat Juni 1, 201114 yr Snickarjobb bytes mot Deep Purple EDC /M Du bor i alla fall lite närmare...