Publicerat April 30, 201115 yr Fuck! Är den där vita tingesten 36 grams laddad??? Och med den utgångshastigheten? Och så gnäller du över några mesiga 28 grammare då vi mulade kaja Den är laddad till 1550 fps och man drar inte iväg 100 sådana på en session utan att man känner lite kan jag lova 28 grammaren i samma serie ligger på 1600 fps. Hull Pro One är laddad till 1500 fps och har således lite drag i sig också... hehe... Man behöver den hastigheten för att nå ut på de långa avstånden helt klart!
Publicerat April 30, 201115 yr lyalvale express är en j'vlig bra patron, dock ganska dyra. sköt med lyalvale express world cup 28g på en sporting tävling och fan vilken bild den ger, plugget har väll 460mps och knappt någon rekyl... jag köpte en låda med 250 plugg och det kostade ungefär 80€ = 700 kronor???
Publicerat Maj 27, 201114 yr lyalvale express är en j'vlig bra patron, dock ganska dyra. sköt med lyalvale express world cup 28g på en sporting tävling och fan vilken bild den ger, plugget har väll 460mps och knappt någon rekyl... jag köpte en låda med 250 plugg och det kostade ungefär 80€ = 700 kronor??? låter lovande, köpte just lyavale express 32 g 6-or utan att egentligen veta något om dem. 100 st för 360 kr.