Publicerat April 29, 201115 yr Sluta nu jag blir bara ännu mer förvirrad hur mina ska se ut. Håller på att fixa lite bolster ska du ha dom 5 mm tjocka. Lasse
Publicerat April 29, 201115 yr Ja, det är väl så! Jag har aldrig sett någon som har ett så högt blad på sin jaktkniv här uppe. Jonsson den där kniven hade vart perfekt till STORÄLGARNA vi har här i norr ;) Förresten kimmo jäklar vilken grym kniv den skapar ett enormt ha begär
Publicerat April 29, 201115 yr Jonsson den där kniven hade vart perfekt till STORÄLGARNA vi har här i norr ;) Förresten kimmo jäklar vilken grym kniv den skapar ett enormt ha begär Ja, kanske när man hade skurit ner dom från slaktkrokarna.
Publicerat April 29, 201115 yr Författare Sluta nu jag blir bara ännu mer förvirrad hur mina ska se ut. Håller på att fixa lite bolster ska du ha dom 5 mm tjocka. Lasse Hej o tackar gott folk. Lasse, 5mm bolster låter kanon. Funkar nog med lite tjockare också men 5mm är bra :-)
Publicerat April 30, 201115 yr Kanon jobb med filework Kimmo en riktigt fin kniv gillar bladet /Jocke
Publicerat April 30, 201115 yr Hej o tackar gott folk. Lasse, 5mm bolster låter kanon. Funkar nog med lite tjockare också men 5mm är bra :-) Fixar några tjockare problemet kan bli två mm spåret men jag testar hur tjocka jag kan fixa får se när det hinns men fixar ett tiotal med blandade tjocleckar. Sist var det en diameter på 35 mm om jag inte minns fel vill du ha samma diameter. Lasse
Publicerat April 30, 201115 yr Författare Hej Lasse . Absolut, tackar Jag har använt ett par som du säkert sett med bra resultat tacka vare dig Lasse. :-) Ha de gött min vän. mvh Kimmo
Publicerat Maj 1, 201115 yr Inte min typ av blad heller ,men skaftet är definitivt min smak. För att inte tala om den vackra file worken!
Publicerat Maj 6, 201114 yr Nu är den hemma! som flåkniv kommer den vara smidig och garanterat snyggast
Publicerat Maj 7, 201114 yr Gratis Pertan till en kanon fin kniv ja vet att kvaliten har inget mer att önska
Publicerat Maj 7, 201114 yr Låter kanon Pertan. Slit den med hälsan :-) Jag lovar!!! Gratis Pertan till en kanon fin kniv ja vet att kvaliten har inget mer att önska Kommer bli bra i skogen! snyggast också!