Publicerat Maj 2, 201115 yr Otålig, nej men snart blir det Virå bruk igen. Jag har bokat den 16 juni kl 17-20:00 för då som mest 12 sugna skyttar, då så för att komma av listan måste ni skrika till, Ego Lindgren x 2 Putte aka fitzen Wizzie pAtrIK utgår Bubba Må x 2 Mattias Borgelin Bohmans far, dvs Bohman den fagre Bohman special x 2 Vi är tolv man för tillfället, inga plats kvarstår. TikkaIsak som intressent, har avböjt Robban M som oklar/okunnig, mannen har tydligen varit åter sen i tisdags men inte låtit sig höras av. Reserver Rosven Som jag räknar det har vi plats till en man till om alla intresserade+reserver är på. Som en liten teaser, ev skjuter jag med tubegun denna vända på Virå, allt för att visa att svarta pangare inte är farligare än andra. /Christian
Publicerat Maj 2, 201115 yr Författare Då är vi tre då som är intresserade, återstår 5 man för att skapa ett åttamanna-två-timmar-skyttelag. Det finns en del tider lediga, jag ser början av juni som en bra tid att boka, kommentarer. /Christian
Publicerat Maj 2, 201115 yr Författare Då så, räknar till sju (åtta) man, typ ett gäng således, helt enkelt strålande, återkommer med tänkt datum. /Christian
Publicerat Maj 2, 201115 yr Behövs det så kan jag väl offra mig som utfyllnad... Men är det nån "nyare" som vill testa så kan jag va "reserv på hemma plan" så att säga
Publicerat Maj 2, 201115 yr Författare Behövs det så kan jag väl offra mig som utfyllnad... Men är det nån "nyare" som vill testa så kan jag va "reserv på hemma plan" så att säga Gott gry, tackars på förhand. /Christian
Publicerat Maj 2, 201115 yr Chris! WTF är detta för skytte evenemang? Orkar du klottra ner lite info om det eller skall jag telefontracka dig imorgon? EDIT: Glömde en proper signatur... /Bobby Buttfucker
Publicerat Maj 2, 201115 yr WTF är detta för skytte evenemang? /Bobby Buttfucker Ett oerhört trist evenemang som du och gode exabit skulle testa, som omväxling till alla papperlappar och plåtar som ni besudlar. Sovplats kan jag bistå med om ni skulle få för er att fara norröver för detta
Publicerat Maj 2, 201115 yr Jahaja! Här är man inte inloggad på tolv timmar och vad händer ?! Jag ställer min plats till förfogande denna gången,,,,tydligen /M
Publicerat Maj 2, 201115 yr Författare Chris! WTF är detta för skytte evenemang? Orkar du klottra ner lite info om det eller skall jag telefontracka dig imorgon? EDIT: Glömde en proper signatur... /Bobby Buttfucker Tycker att du kan ringa till mig imorgon ändå, så kan vi tjöta lite. Chris lord of the brown ring.
Publicerat Maj 3, 201115 yr Författare Lite oklart på dag än så länge så iofs är 8 platser noterade men jag tror att det kommer att röra på sig vid ombokning, så standby, standby. (spelade COD4 igår ett par timmar, otroligt bra avslappningsövning) /Christian
Publicerat Maj 3, 201115 yr Skriver upp mig på reservlistan med reservation för vilket datum som väljs. Om mindre än 2 veckor bor man dryga 2 mil från himmelriket... aka Jaktmarkerna
Publicerat Maj 3, 201115 yr Skriver upp mig på reservlistan med reservation för vilket datum som väljs. Om mindre än 2 veckor bor man dryga 2 mil från himmelriket... aka Jaktmarkerna jaså var då nånstans då ?