Publicerat Juni 9, 201115 yr Dom går till annat F-n Bohman! Jag bjussar dig på ett race nu. Så kan du bjuda igen innan älg/drevjakten!! Bra va? Deal? /Må
Publicerat Juni 9, 201115 yr F-n Bohman! Jag bjussar dig på ett race nu. Så kan du bjuda igen innan älg/drevjakten!! Bra va? Deal? /Må Och jag tar med Toscakaka från systrarna!
Publicerat Juni 10, 201115 yr elaka rykten säger han har funderat på ge upp jakten, för en karriär inom korpfotbollen...
Publicerat Juni 14, 201115 yr Författare Snart är det dags, fn jag är rätt så sugen på att poffa lite nu. /Christian
Publicerat Juni 14, 201115 yr Var och poffade på banan i lördags med 690 och SuB:en. Får se om man orkar hålla den horisontellt i tre timmar... Körde lite snabba korta skott mot rävtavla. /Må
Publicerat Juni 14, 201115 yr Ser fram emot det. Nu under "viloperioden" är det svårt att få knuffarna i axeln att räcka hela vägen fram.
Publicerat Juni 14, 201115 yr Är det någon som behöver pilar tills i morgon i .308 så kan jag ordna det, 20 st för 125:- (Remmington). Men då behöver jag veta det i dag innan 18.00...
Publicerat Juni 14, 201115 yr Är det någon som behöver pilar tills i morgon i .308 så kan jag ordna det, 20 st för 125:- (Remmington). Men då behöver jag veta det i dag innan 18.00... Jag måste avsäga mig min medverkan, tyvärr. Det har kört ihop sig med smågrabbarnas fotboll...
Publicerat Juni 14, 201115 yr Författare Jag måste avsäga mig min medverkan, tyvärr. Det har kört ihop sig med smågrabbarnas fotboll... Tråkigt att höra, vem sätter du in som din ersättare nu med två dagar kvar till skjutningen? /Christian
Publicerat Juni 14, 201115 yr Licensen precis klar på min "nya" pang: http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=20&t=119875 Den ska med på torsdag!! /Må
Publicerat Juni 14, 201115 yr Tråkigt att höra, vem sätter du in som din ersättare nu med två dagar kvar till skjutningen? /Christian Har slängt ut en krok här hemma... /Må
Publicerat Juni 14, 201115 yr Tråkigt att höra, vem sätter du in som din ersättare nu med två dagar kvar till skjutningen? /Christian Jag får nog inte fram någon ersättare "av egen kraft", är jag rädd. Sätter mitt hopp till att någon ytterligare på forumet är intresserad?
Publicerat Juni 14, 201115 yr Författare _pAtrIK_ klarade sig på hinehåret, Bohman med sina goda känningar i tillvaron har varit snäll o hjälpt till, vi är nu en full omgång skyttar, 12 man. /Christian
Publicerat Juni 14, 201115 yr _pAtrIK_ klarade sig på hinehåret, Bohman med sina goda känningar i tillvaron har varit snäll o hjälpt till, vi är nu en full omgång skyttar, 12 man. /Christian Kanon! Bohman kan ju tydligen om han vill!