Publicerat Maj 10, 201114 yr Jag har precis gjort färdig en av mina EDC modeller. Den är gjord i AEB-L Lägnd 155 mm Bredd 30 mm Med skaft i fler lagers micarta.
Publicerat Maj 10, 201114 yr Författare Tackar Kimmo. Ja den vart bra tycker jag. Lite speciell micarta. Seved
Publicerat Maj 10, 201114 yr Författare Mer som Vilken balanserad och vacker kniv. Hurra Ha ha jasså. . Ja jävlar vilket grepp det är med den. Seved
Publicerat Maj 10, 201114 yr Den var verkligen läcker! Det är ju inte min typ av kniv, men om man struntar i det så blev skaftet jäkla fräckt! Riktigt kul att se nytänket där (eller nytt för mig i alla fall...)! Love it!
Publicerat Maj 10, 201114 yr Författare Tackar . Ja den är nog lite speciell utseende mässigt. Ja det är väl kanske inte den mest vanliga utformning på skaft och materialvalet är ju lite ovanligt . Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Jag bestämnde mej för att slipa mönster i skaftet idag. Vad tycker ni. Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Oh, jä**ar!!! Så fräckt det blev!! Hur känns den i handen nu när kanterna inte är mjuka? Gillar färgerna skarpt också.
Publicerat Maj 16, 201114 yr Blev ju jätte bra. Greppet måste vara kanon. Tror inte det blir några problem för handen när det sitter så tätt med mönstrena.
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Oh, jä**ar!!! Så fräckt det blev!! Hur känns den i handen nu när kanterna inte är mjuka? Gillar färgerna skarpt också. Tackar . Jo det känns bra tycker jag. Greppet tycker jag blev väsentligt bättre. Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Tackar . Ja jag vart jäkligt nöjd med den. Seved Klart du ska vara! Det kliar i vill-ha-tarmen... synd att det är så tomt i resurserna... Och ändå är det egentligen inte min typ av kniv... Men denna är riktigt läcker. Suck... Nåväl, vad är väl en bal på slottet....
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Klart du ska vara! Det kliar i vill-ha-tarmen... synd att det är så tomt i resurserna... Och ändå är det egentligen inte min typ av kniv... Men denna är riktigt läcker. Suck... Nåväl, vad är väl en bal på slottet.... Kul att du gillar den. Ja en bal på slottet kan ju dötrist å tråkig å HELT unnnnderbaaaaaar. He he Seved
Publicerat Maj 18, 201114 yr Kul att du gillar den. Ja en bal på slottet kan ju dötrist å tråkig å HELT unnnnderbaaaaaar. He he Seved Precis!
Publicerat Maj 19, 201114 yr Författare Precis! Föresten den ska till USA. Det var en som högg den direkt när jag gjorde mönster slipningen. Seved
Publicerat Maj 19, 201114 yr Seved- gratulerar till försäljningen, amrisarna har lite specifik smak, hittar man rätt formspråk är de som tokiga o hagalna. /Christian
Publicerat Maj 19, 201114 yr Författare Seved- gratulerar till försäljningen, amrisarna har lite specifik smak, hittar man rätt formspråk är de som tokiga o hagalna. /Christian Tackar . Ja dom har absolut annan design på sina knivar. Dom tycker att det är lite exotiskt med våra knivar med hiddentang. Seved
Publicerat Maj 19, 201114 yr Seved- gratulerar till försäljningen, amrisarna har lite specifik smak, hittar man rätt formspråk är de som tokiga o hagalna. /Christian Shit, kan jag vara en amris, tror du?
Publicerat Maj 19, 201114 yr Författare Shit, kan jag vara en amris, tror du? Ha ha ja vem vet du kanske har några droppar i dej. Jag har nog det oxå Ha ha. Seved
Publicerat Juni 2, 201114 yr Grymt snygg kniv!! Gillar den skarpt. Eas i Lödde visa ett ex av dina EDC blad. Hur mycket går ett sådant på?