Publicerat Augusti 20, 201114 yr Författare Nu har jag gjort en hi ride slida till den. Vad tycks. Seved
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Har du inte gjort klart den förrän nu?? Du har inte varit så snabb med denna... Nåja. Den vart inte direkt tråkig, kan jag säga... Får hålla med föregående talare, tufft paket och snyggt! Avis på den som ska ha den? Nä. Ja, jo, kanske lite... Ok, då. JAG VILL HA!!!! Hrm...högt blodsocker, tror jag...
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Författare Nej det var lite segt, fick göra om slidan en gång . Ja den vart jäkligt fin. Den är blank iaf . Han som köpte dena ska ha en likadan fast med renhorn o graverad, till frugan. Godkänd med tvekan då kanske. Eller med anmärkning kanske. För lite trä i skaftet kanske. Ha ha ta en whisky det är bra mot det mesta. Seved
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Nej det var lite segt, fick göra om slidan en gång . Ja den vart jäkligt fin. Den är blank iaf . Han som köpte dena ska ha en likadan fast med renhorn o graverad, till frugan. Godkänd med tvekan då kanske. Eller med anmärkning kanske. För lite trä i skaftet kanske. Ha ha ta en whisky det är bra mot det mesta. Seved Låter som en bra idé.