Publicerat Maj 30, 201114 yr Författare will do! krävs det någon form av bevis för att den var skrot eller visar man bara slutresultat? Det är bara att köra på! Vill någon fuska i tävlingen så lurar man bara sig själv och har missat poängen med att lära sig något nytt eller annorlunda... Fast du har en rolig poäng med "före - efter" foto... Ganska roligt att se vad för skrot som har tranformerats till knivar! Det blir en valfri optional extra helt enkelt!
Publicerat Maj 30, 201114 yr Jag kommer att köra foton före och efter, jag tycker det är skitkul vad folk ser för möjligheter i gammal bråte
Publicerat Juni 19, 201114 yr ska bara slipa till skaftet sen så är den färdig för eran avsky och hån tihihihi
Publicerat Juli 1, 201114 yr Countdown to extinction. Eller vad var det Megadeths gamla slagdänga hette nu igen? Ni har väl inte bangat Scrapheap Challenge? Några ynkans dagar kvar!
Publicerat Juli 1, 201114 yr får lämna walk-over pga för dålig kvalité på skaftmatrialet inväntar nästa udda tävling ist har stora planer
Publicerat Juli 1, 201114 yr får lämna walk-over pga för dålig kvalité på skaftmatrialet inväntar nästa udda tävling ist har stora planer bah, dålig ursäkt. Du får kalla kniven crapheap!
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare Här lämnas inga återbud... Lämna in bidragen "as is" och se vad som händer! Jag mitt pucko har tre stycken påbörjade till detta event och ingen är i närheten av klar än så jag har det jag kör i morgon bitti för att åtminstonde en skall bli klar
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare ikväll ?? Nej, i morgon! Det är den 2:a i morgon och man har hela 2:a Juli på sig att lämna in sitt bidrag.
Publicerat Juli 1, 201114 yr puh då behöver jag inte stressa in bilder och historian är det pm till dej eller e-post som gäller ??
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare Inlämning av era bidrag skall ske den 2:a Juli till knivtavling@gmail.com puh då behöver jag inte stressa in bilder och historian är det pm till dej eller e-post som gäller ?? Se ovan
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare bara så du vet jag är halvt om halvt senil så :-D Även jag är utrustad med selektivt minne
Publicerat Juli 3, 201114 yr Författare Nååå var är knivarna nu då..... // Lugn och fin... håller precis på att vakna... Även duracellkaniner behöver sömn
Publicerat Juli 3, 201114 yr Står han månde hemma och filar desperat för att bli färdig med sitt eget bidrag tro? Skojar bara, men ooooo så spännande det är, hoppas att det blir lite fler bidrag än sist.
Publicerat Juli 3, 201114 yr Författare Står han månde hemma och filar desperat för att bli färdig med sitt eget bidrag tro? Skojar bara, men ooooo så spännande det är, hoppas att det blir lite fler bidrag än sist. Har nyss kommit in efter att ha slagit alla hagarna och ängarna i dag med en åkgräsklippare Hade inte tillgång till traktor med slåtterbalk så det blev den långa varianten i dag... Jag skall vittja brevlådan och posta resultaten ASAP!
Publicerat Juli 3, 201114 yr Författare Nu är knivarna postade! 4 st totalt och undertecknad kastade även in handduken han... Hade helt enkelt inte rygg nog att slutföra mina korkat nog påbörjade tre knivar... Nu börjar den sedvanliga omröstningen och gärna kommentarer!!! TACK till er som skickade in bidragen trots att det är sommar och allt som kommer med det hägrar!