Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ni som kan?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Ska nog å titta på en jämtvalp i eftermiddag. Bara bakfyllan släpper :wacko:

Publicerat

Ska nog å titta på en jämtvalp i eftermiddag. Bara bakfyllan släpper :wacko:

vars ska du och se på hunden?

Publicerat
  • Författare

Boden. Men har inte orkat, får bli imorrn.

Publicerat

Boden. Men har inte orkat, får bli imorrn.

lycka till kolla annars med avelsrådet eller jämthunsklubbens hemsida brukar vara fina annonser ute där

Publicerat
  • Författare

lycka till kolla annars med avelsrådet eller jämthunsklubbens hemsida brukar vara fina annonser ute där

Det är där jag hittat annonsen.

http://www.jamthundklubben.nu/annonstorget/jamthundar_saljes.html

Torgny Lindfors valpar är det jag ska kolla på.

Publicerat
  • Författare

ja den kullen är det nog inget fel på stort lycka till

Jävlit söta var dom då :wub: Har nog bestämt mig för en av dom. Ska ringa han imorrn så hinner man fundera. Inte för att det är så mycket fundera på.

Publicerat
  • Författare

Ja då var det klubbat. Fredag åker jag och hämtar hem henne. Ringde idag och pratade med ägaren till hannen och fick bra vibbar där. Snackade även med en i vårat vvo som jagat med hannen och den fick bra kritik där med. Så då är det väl upp till en själv med resten då.

Var ikväll å lyssnade på Barbro Börjesson, Mentalkunskap för jakthundsägare hette föreläsningen. Hon kan onekligen en del om hundar :rolleyes:

Publicerat

Ja då var det klubbat. Fredag åker jag och hämtar hem henne. Ringde idag och pratade med ägaren till hannen och fick bra vibbar där. Snackade även med en i vårat vvo som jagat med hannen och den fick bra kritik där med. Så då är det väl upp till en själv med resten då.

Var ikväll å lyssnade på Barbro Börjesson, Mentalkunskap för jakthundsägare hette föreläsningen. Hon kan onekligen en del om hundar :rolleyes:

Jämte el. Karelare?:D

Publicerat
  • Författare

Jämte blev det. Har egentligen aldrig varit i nån större kontakt med Karelare men tycker det är sjukt vackra hundar. Däremot verkar dom kunna vara mer lynniga än jämtar, åtminstone vad jag läst mig till. Men det blir nog bra. Har jagat mycket med kompisens hund och blir den bara hälften av vad den hunden är så blir jag nöjd. Varför jag tog en av den här kullen är att både tiken och hannen har ganska snäva sök. Hade bestämt mig för en valp men det var en västerbottning som hade lovats första tjing på tikarna som var kvar. Han tog den frun tyckte bäst om så min sudd blev kvar. Hade han tagit den hade jag letat vidare utan tvekan. Om jag hinner ska jag åka imorrn å träffa hannen. Inte för att det spelar så stor roll då jag bestämt mig men vill ändå se han. Den finns i grannbyn så det är inte långt att åka.

Publicerat

Jämte blev det. Har egentligen aldrig varit i nån större kontakt med Karelare men tycker det är sjukt vackra hundar. Däremot verkar dom kunna vara mer lynniga än jämtar, åtminstone vad jag läst mig till. Men det blir nog bra. Har jagat mycket med kompisens hund och blir den bara hälften av vad den hunden är så blir jag nöjd. Varför jag tog en av den här kullen är att både tiken och hannen har ganska snäva sök. Hade bestämt mig för en valp men det var en västerbottning som hade lovats första tjing på tikarna som var kvar. Han tog den frun tyckte bäst om så min sudd blev kvar. Hade han tagit den hade jag letat vidare utan tvekan. Om jag hinner ska jag åka imorrn å träffa hannen. Inte för att det spelar så stor roll då jag bestämt mig men vill ändå se han. Den finns i grannbyn så det är inte långt att åka.

Ok!