Publicerat Juli 4, 201114 yr Har börjat vela om jag ska bygga på 700:an eller om jag ska införskaffa en Sako hunter istället. Den lådan är ju smuttare än en 700. Eller om man skulle skaffa typ en Finnlight. Har aldrig klämt på en sån. Har dom handutfyllnad på pistolgreppet? Som inspiration eller avskräckande......
Publicerat Juli 4, 201114 yr Författare Som inspiration eller avskräckande...... En Hunter va? Vad ska du ha Vad är det för kaliber?
Publicerat Juli 9, 201114 yr En Hunter va? Vad ska du ha Vad är det för kaliber? Eftersom jag känner mig lite lat så klipper o klistrar jag lite från ett tidigare inlägg (som jag redan klippt ur en gång....) Sako Forester låda (slutstycke från min hunter) LW 45 cm matchpipa Recknagelriktmedel Rembygelfäste/lampfäste defendor special Modifierad orginalkolv Leupold QR fästen Zeiss V 1,5-6x42 S&B belyst 8x56 A-tec CMM-4 Vikt ligger på 2,7kg utan dämpare o kikare. Använde den först utan dämpare i några år men tyckte den var lite "viftig" så förra vintern blev det en A-tec vilket stabiliserade bössan riktigt bra! Stocken blir förmodligen en McM Hunter i Edge utförande vad det lider men det fungerar så bra med den modifierade orginalkolven att det liksom aldrig blir av....... Ja, år så var det det där med kaliber - 358 Win förstås.... Till salu - nääääääääääääää
Publicerat Juli 13, 201114 yr Författare Spånar över en kaffekopp här lite. Vart hittar man dom nya fästena till aimpoint som passar till Leupolds snabbfäste? Har en Micro T-1 som kommer användas ihop med en VX-3 2,5-8x36.