Hoppa till innehåll

Vilket lag Håller ni på när det gäller Elitserien ..


Guest trettontaggaren

Recommended Posts

Finns bara ett lag på banan. MIF Redhawks

Hahahahahahaha!  ;D ;D ;D ;D ;D Är det här någon form av skämt Du kommer med ??? ??? ???

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • lsjonsson

    12

  • amakulu

    7

  • Hallen

    4

  • Ijahman

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

[move]Färgestad[/move]

Är det grabbarna i lila? trodde de kallade sig Färjestad fortfarande ;)

Själv så är det

[move]BRYNÄS[/move]

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så klart man håller på HV71, som smålänning man är...

Men jag kommer ihåg när HV låg i samma serie som IF-Troja Ljungby, det var derbymatcher det!! ;D

/Niklas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så klart man håller på HV71, som smålänning man är...

Men jag kommer ihåg när HV låg i samma serie som IF-Troja Ljungby, det var derbymatcher det!! ;D

/Niklas

Dom derbymatcherna hette duga, och det var likadant när Bäcken, Tranås också gick i samma serie. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

LULEÅ HOCKEY!!de kanske har haft nån dålig sesong men de kommer tillbaka det är ju tio år sen de vann så nu är det dags igen!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hjärtat klappar för leksand, men det lär dröja innan vi ser dom i elitserien igen. Så man får väll hålla på Mora så länge  :'(.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men jag kommer ihåg när HV låg i samma serie som IF-Troja Ljungby, det var derbymatcher det!!

Kan bara hålla med, har något svagt minne att Troja vände ett stort underläge och vann med typ 8-7 eller något liknande. Nu är tyvärr intresset för hockey lågt nu när Troja är lite på dekis :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Skellefteå AIK såklart...tror dock inte på nån lysande säsong nu när vi är tillbaka i elitserien. Luleå däremot tror jag kan bli rätt så vassa. De spelade rätt bra förra säsongen och hade ju många väldigt unga spelare som knappast blir sämre med lite mer rutin.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med, har något svagt minne att Troja vände ett stort underläge och vann med typ 8-7 eller något liknande. Nu är tyvärr intresset för hockey lågt nu när Troja är lite på dekis :P

Jag förstår det med den positionen som Troja har idag. Jag hade några klasskompisar som spelade i HV under några år. Den ena är numera klubbdir.

http://www.etek.chalmers.se/~e5andjo/hv.html

Gå in och lyssna på HV-låten under länken.

:D :D :D :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, jag får väl bara hålla med att Troja är lite på dekis just nu. Tror dock att man är på väg att reda upp situationen, ekonomin är bättre och man har i år ett intressant lag (tycker jag iaf). Nu skall invånarna i Ljungby bara hitta till ishallen också, så blir det säkert en högre serie nästa säsong.  8)

Som tidigare Ljungbybo, så håller jag ju på dem ändå.  ;D  Har svårt för att byta till Växjö Lakers fastän jag numera bor i Växjö ;)

Men i elitserien, så är det HV71 !! ;D

/Niklas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahaha!  ;D ;D ;D ;D ;D Är det här någon form av skämt Du kommer med ??? ??? ???

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kul att du är lättroad , men jag skämtar aldrig om allvarliga sakaer
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kul att du är lättroad , men jag skämtar aldrig om allvarliga sakaer

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

hockey är inte specilet intresserad av längre men lule så klart annars är det stockholms riktiga stolhet AIK som gäller i våt å torrt

          [move]AIK[/move]

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...