Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilket lag Håller ni på när det gäller Elitserien ..

Featured Replies

Publicerat
TIMRÅ

TI-M-RÅ

TIM-RÅ

TIMR-Å

T-IMRÅ

TÅRMI

TRIMÅ

....................

Visst är det Timrå som ska åka på stordäng ikväll?...å då blir det väl kanske TÅRAR..... :D

• Svar 89
  • Visningar 11k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Tigerränder och Taggtråd Skellefteå AIK såklart..!!!! :-* :-* ;D

Publicerat

Visst är det knepigt att hockeylagen åker berg- och dalbana, nästan allihopa.

Skulle jag jämföra med harjakten..........7 bommade i rad...sedan tar jag nästa 7.

Varför är de så ojämna ? När det går bra, blir man stursk då och börjar tro att man inte behöver anstränga sig ? Undrar en som aldrig spelat hockey, där går gränsen..........

Publicerat

Bara Pertan, Jansson och jag som våger erkänna Brynäs hjärta ???

Publicerat
Bara Pertan, Jansson och jag som våger erkänna Brynäs hjärta ???
Nej då. Brynäs har alltid varit ett av mina favoritlag. Var ju med på den tiden det fanns lirare som Tord Lundström, Håkan Wickberg en viss Herr Salming m.fl Dock är man ju skåning så dom är bara på tredja plats bland favoriterna.

1/    MIF

2/    Färjestad beroende på världens bäste skånske hockeyspelare

3/    Brynäs

Publicerat

Såg du dokumentären om Tommy Sandlin när han började sin framgångssaga som ung som tränare i Brynäs. På genomgången innan match satt hälften av lirarna och blossade cigg...inte helt okomplicerade figurer att ha att göra med troligen.

Tycker nästan synd om  lille Bäckström, trycket från Svensk media är inte nådigt. Lite brist på fixstjärnor för tillfället. Tydligt när Nylander är vassaste svensk poänggörare i NHL, hur gammal är han, 50 ;D

Publicerat
Såg du dokumentären om Tommy Sandlin när han började sin framgångssaga som ung som tränare i Brynäs. På genomgången innan match satt hälften av lirarna och blossade cigg...inte helt okomplicerade figurer att ha att göra med troligen.

Tycker nästan synd om  lille Bäckström, trycket från Svensk media är inte nådigt. Lite brist på fixstjärnor för tillfället. Tydligt när Nylander är vassaste svensk poänggörare i NHL, hur gammal är han, 50 ;D

Nej jag såg inte den. Men det är en otrolig karriär Tommy hade. Trist bara att han blev så hårt kritiserad för en del år sedan. Det han gjorde i Brynäs finns nog inte motstycke till i svensk hockey. Nästan lite bisarrt nu under JVM, det enda som tydligen gällde var att Bäckis skulle höja sig. Det fanns väl andra på plan . Men det är tyvärr ganska vanligt,när det dyker upp en supertalang skall allt ansvar vila på denne. Titta på MIF när dom fick tillbaka sitt superlöfte Calle Söderberg. Inte fan har det blivit bättre för de.  Hockey är ju en lagsport med betoning på lag. Det där med stjärnor och rökning har en liten rolig story om det som dock inte handlar om hockey utan fotboll. Var på en föreläsning en gång med Bob Houghton som föreläsare. Han tog upp det ämnet. Han berättade att han efter en juniorträning han hade haft i MFF så kom han utanför stadion och där stod en av juniorerna och rökte.Bob påtalade det olämpliga i att röka, isynnerhet för en blivande elitspelare. Killen svarade; Ja men Bosse Larsson röker ju.(hoppas ni vet vem det var). Varpå Bob replikerade ;Det gör han och när du blir lika bra som Bosse kan du också få röka men inte förr. Lite utanför.Men en SM-final mellan MIF och Brynäs hade väl varit ngt. Får sikta på det nästa år.
Publicerat

Varför inte i år...nä just ja.... strecken ;D ;D ;D

Publicerat
Varför inte i år...nä just ja.... strecken ;D ;D ;D
>:( >:( >:(
Publicerat

Brynäs HV71 i en lång finalserie det är ett stalltips!!!

Publicerat
hockey är inte specilet intresserad av längre men lule så klart annars är det stockholms riktiga stolhet AIK som gäller i våt å torrt

[move]AIK[/move]

Usch!................... Luktar det inte lite illa här??

[move]Djurgården[/move]

Så..... Det var bättre!  ;D

Publicerat
Brynäs HV71 i en lång finalserie det är ett stalltips!!!

Det låter bra det. :D

Publicerat

Håller nog med First Clas. Hockey intresserar mig inte numer, men ska det vara nåt så ska det vara AIK. Ska nog vara grytjägare som gillar "gnaget"  ;)  ;D

Publicerat
Håller nog med First Clas. Hockey intresserar mig inte numer, men ska det vara nåt så ska det vara AIK. Ska nog vara grytjägare som gillar "gnaget"  ;)  ;D

Gnagare borde hålla sig till Varmint-jakt.

Sorkar och råttor!  ;D

Publicerat

Sorkar och råttor!  ;D

Kan få jaga mullvadar också, iof inga gnagare men är bäst när dom inte syns ;D
Publicerat

Råttor fångar man i stora råttfällor. ;D

Publicerat

Jag sätter mig gärna och plinkar sorkar och råttor  ;D  ;D

Publicerat
Jag sätter mig gärna och plinkar sorkar och råttor  ;D  ;D

Hahaha!

:D ;D

Publicerat

Sorkar och råttor!  ;D

Jag bor ju i Solna så varmint-jakten skulle inte bli mycket till utmaningen för mig  ;)

BRYNÄS 6 raka....

Publicerat
hockey är inte specilet intresserad av längre men lule så klart annars är det stockholms riktiga stolhet AIK som gäller i våt å torrt

[move]AIK[/move]

AIK är väl inget Stockholmslag Solna är ju en egen stad  ;D ;D. Jag avvaktar tills Leksand kommer tillbaka
Publicerat
Jag bor ju i Solna så varmint-jakten skulle inte bli mycket till utmaningen för mig  ;)

BRYNÄS 6 raka....

Haha.

Bor man i solna så kan man ju inte hjälpa det.

Men jag lider med dig!  ;)

• 2 weeks later...
Publicerat

Färjestad Mean Black Machine  8)

Nu börjar det dra ihop sig för ännu en finalserie, hoppas på Färjestad-Brynäs... Se Janne Niskala plantera fröken Bäckström som ett frimärke i sargen.

Är det nån som har ett Dream Team-lag och i såfall hur går det? Jag har två lag, ett på plats 45tusen nåt och mitt "andra-lag" ligger på 5tusen typ  ;)

//Micke

• 1 month later...
Publicerat

Elitserien.. ???.. va e de??...  ;D

Publicerat

Är det någon som har koll på vilka lag som möts i semin? Vinnarna av kvartfinalerna hade ju varit ett bra svar ;D men jag menar. FBK vs Modo/Timrå eller LHC eller Brynäs/HV

• 3 years later...
Publicerat

LHC for life :wub: :wub: :wub: