Publicerat April 6, 20224 yr 26 minutes ago MKJ sa: Ja vi är alla olika, jagar i flera jaktlag med 10-15 jaktlagsmedlemmar och är faktiskt jaktledare i de flesta. Naturligtvis har de flesta medlemmar olika bakgrund, erfarenhet och också olika inställning till jakten men har oftast upplevt det som positivt. Rötägg brukar bli dagsländor enligt min erfarenhet. Så är det nog, ja. Självsanerande, s a s.
Publicerat April 6, 20224 yr Detta är en populär post. 1 hour ago Dansken sa: Jag har hellre 50 ha själv än jag har 500 ha ihop med andra. Det har alltid benägenhet att dyka minst en jubelidiot upp i en grupp som lät sååå trevlig när laget bildades. Så är det bara. Så är det! Och om man inte har en jubelidiot i laget så är sannolikheten stor att det är man själv som är idioten. 😀
Publicerat April 6, 20224 yr 17 minutes ago älg sa: Så är det! Och om man inte har en jubelidiot i laget så är sannolikheten stor att det är man själv som är idioten. 😀 Så sant som det är sagt. Man är sig själv närmast 😉.