Publicerat Augusti 9, 201115 yr Tjena Seved. Den var skit snygg ju :wub: fan alltså mycket fint trä tillsammans med det finfina bladet.. riktigt trevligt.. det e kärlek seved ! MVH Eas
Publicerat Augusti 9, 201115 yr En mycket vacker kniv, men jag undrar, hur mycket användning har man av en stickkniv? Jag har jagat älg i över 30år och aldrig stuckit ett djur, sårkanalen efter en tung studsarkula brukar fixa avblodningen, använder ni stickkniv vid eftersök, eller vad har ni den till?
Publicerat Augusti 9, 201115 yr Författare Tjena Seved. Den var skit snygg ju :wub: fan alltså mycket fint trä tillsammans med det finfina bladet.. riktigt trevligt.. det e kärlek seved ! MVH Eas Tackar Eas ja träet är jäkligt fint. Det är klykträ av valnöt. Ha ha en får tacka för kärleks förklaringen Seved
Publicerat Augusti 9, 201115 yr Författare En mycket vacker kniv, men jag undrar, hur mycket användning har man av en stickkniv? Jag har jagat älg i över 30år och aldrig stuckit ett djur, sårkanalen efter en tung studsarkula brukar fixa avblodningen, använder ni stickkniv vid eftersök, eller vad har ni den till? Tackar . Jo stickkniv används nog endel. Framför allt till vildsvin, men även hjort. Seved