Publicerat Juli 15, 201115 yr Tja! Förstod att man skulle göra en presentation här Jag heter då Gustaf, fyller 16 16/8. Börjar jaktlinjen på ryssbygymnasiet till hösten. Har inte jägarexamen men kommer börja i höst:) Brinner för jakt och viltfotografering:D Bor utanför aneby, norr om jönköping Det var lite om mig, om någon vill veta något mer så är det bara att fråga /Gustaf
Publicerat Juli 15, 201115 yr Hej och välkommen hit smålänning! Här är en smålänning som har emigrerat till Norrbotten och dess stora vidder och du ser var jag har bott. Jag hade sommarstuga vid Vrangsjö efter 32:an mot Tranås.
Publicerat Juli 15, 201115 yr Författare Haha! Gött jag bor mellan sunhult o frinnaryd du vet ju var det ligger antar jag?
Publicerat Juli 15, 201115 yr Haha! Gött jag bor mellan sunhult o frinnaryd du vet ju var det ligger antar jag? Ja, det gör jag! Jag var gösarnas skräck i Ralången. 17 över 7 kg o störst på 11,26 kg.
Publicerat Juli 15, 201115 yr Haha Grymt Är nr. 4 i Sverige på den just nu. Jag har sjunkit 2 placeringar sedan jag fick den -81.
Publicerat Juli 16, 201115 yr Välkommen och grattis till rätt val av gymnasie, jag gick i älvdalen och de var ingen höjdare kan jag säga! Mvh Martin.H
Publicerat Juli 16, 201115 yr Författare Tack! Ja det känns bra att börja på den skolan som började med jaktlinjen oxå ar hört att det ska vara i särklass bäst! Vad var det som var dåligt i ÄLvdalen då?
Publicerat Juli 16, 201115 yr Tack! Ja det känns bra att börja på den skolan som började med jaktlinjen oxå ar hört att det ska vara i särklass bäst! Vad var det som var dåligt i ÄLvdalen då? Dom pratar om att det är mycket jakt osv men i mitt tycke så hade dom kunnat spridit ut jakten mer och skaffat tillgång till bättre mark och hundar. Men de är ju om man ser till den praktiskt jaktliga delen, kurserna var däremot väldigt bra men sen så är de ju så att om man har för avsikt att bli jaktelev så är ryssby bäst. Personligen så anser jag att jag har lärt mig mer efter älvdalen. Mvh Martin
Publicerat Juli 17, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Kul att se vart du är ifrån. Min dotter och svärson bor i trakterna. Ni är nästan grannar. Märkligt, för min svärson har en vän som heter just Gustaf! Men han är några år äldre än du.
Publicerat Juli 17, 201115 yr Författare Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Kul att se vart du är ifrån. Min dotter och svärson bor i trakterna. Ni är nästan grannar. Märkligt, för min svärson har en vän som heter just Gustaf! Men han är några år äldre än du. Vad heter han då?(:
Publicerat Juli 17, 201115 yr Kör ner från Vrangsjö Park & trädgårdsbelysning (om det finns kvar) så kommer du dit efter vägen. Shamani får väl skriva ett pm till dig och berätta mer. Jag vet vilka det är och känner iaf den ena väl. Öronen fladdrar på dom och vet om allt som händer på bygden med omnejd.
Publicerat Juli 17, 201115 yr Författare Kör ner från Vrangsjö Park & trädgårdsbelysning (om det finns kvar) så kommer du dit efter vägen. Shamani får väl skriva ett pm till dig och berätta mer. Jag vet vilka det är och känner iaf den ena väl. Öronen fladdrar på dom och vet om allt som händer på bygden med omnejd. Okej:p ja trädgårdsgrejen finns kvar, fattar dock inte hur dom får det att gå runt
Publicerat Juli 18, 201115 yr Okej:p ja trädgårdsgrejen finns kvar, fattar dock inte hur dom får det att gå runt Nej, det vet inte jag heller! Jag funderade på under tiden jag bodde nere.
Publicerat Juli 18, 201115 yr Författare Nej, det vet inte jag heller! Jag funderade på under tiden jag bodde nere. Aldrig någon där iallafall
Publicerat Juli 18, 201115 yr Brinner för jakt och viltfotografering:D Kul! Lägger du upp dina bilder någonstans?
Publicerat Juli 18, 201115 yr Välkommen! Har en granne som jagar precis utanför byskylten i Aneby (mot Hva). Och en av våra hundar kommer från Aneby (dock inte jakthund!)
Publicerat Juli 19, 201115 yr Författare Kul! Lägger du upp dina bilder någonstans? Har tyvärr inte kommit så långt med den biten, men kommer förmodligen göra en fotoblogg för jakt/vilt foto:)
Publicerat Juli 19, 201115 yr Författare Välkommen! Har en granne som jagar precis utanför byskylten i Aneby (mot Hva). Och en av våra hundar kommer från Aneby (dock inte jakthund!) Nämen vad trevligt! Känns som att det är många som har någon sorts relation till lilla aneby
Publicerat Juli 19, 201115 yr Okej:p ja trädgårdsgrejen finns kvar, fattar dock inte hur dom får det att gå runt Det är nerlagt och är till salu. De har gått konkurs. Jag hann aldrig sticka inom och kolla... Skickar dig ett PM.
Publicerat Juli 19, 201115 yr Kör ner från Vrangsjö Park & trädgårdsbelysning (om det finns kvar) så kommer du dit efter vägen. Shamani får väl skriva ett pm till dig och berätta mer. Jag vet vilka det är och känner iaf den ena väl. Öronen fladdrar på dom och vet om allt som händer på bygden med omnejd.[img]http://www.jaktsidan.se/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif[/img] Hrm.... om jag ska vara riktigt ärlig så fladdrar nog Jonssons öron och mun värre än de han pratar om.