Publicerat Juli 19, 201115 yr Hrm.... om jag ska vara riktigt ärlig så fladdrar nog Jonssons öron och mun värre än de han pratar om. Hörru vännen, det där stämmer inte för 5 öre. Finns inga värre än bröderna på den bygden. Det jag visste var inte en bråkdel av vad dom visste om allt och alla i bygden.
Publicerat Juli 19, 201115 yr Hörru vännen, det där stämmer inte för 5 öre. Finns inga värre än bröderna på den bygden. Det jag visste var inte en bråkdel av vad dom visste om allt och alla i bygden. Jag hör aldrig skvaller från någon av bröderna. Sen att dom VET saker, det tror jag nog, dom bor ju där och det är ju inte världens största plats på jorden...
Publicerat Juli 20, 201115 yr Jag hör aldrig skvaller från någon av bröderna. Sen att dom VET saker, det tror jag nog, dom bor ju där och det är ju inte världens största plats på jorden... Det hade nog varit annorlunda om du hade bott permanent där uppe. Nej, det är det ju inte precis .
Publicerat Juli 20, 201115 yr Det hade nog varit annorlunda om du hade bott permanent där uppe. Nej, det är det ju inte precis .
Publicerat Juli 20, 201115 yr Författare Det är nerlagt och är till salu. De har gått konkurs. Jag hann aldrig sticka inom och kolla... Skickar dig ett PM. Jaså? hade jag inte en aning om :P
Publicerat Juli 20, 201115 yr Det är nerlagt och är till salu. De har gått konkurs. Jag hann aldrig sticka inom och kolla... Skickar dig ett PM. Hoppsan! Djungeltelegrafen har spridit det hit upp ännu.
Publicerat Juli 20, 201115 yr Hoppsan! Djungeltelegrafen har spridit det hit upp ännu. Jag har vetat ett bra tag det om konkursen, men att det var till salu fick jag veta bara för någon vecka sedan då svärsonen "snubblade" över en annons på blocket om att det var till salu (eller tradera? nåja...).
Publicerat Juli 20, 201115 yr Jag har vetat ett bra tag det om konkursen, men att det var till salu fick jag veta bara för någon vecka sedan då svärsonen "snubblade" över en annons på blocket om att det var till salu (eller tradera? nåja...). Ok!
Publicerat Oktober 19, 201114 yr Från det ena till det andra Gustaf. Bor skrattmåsen kvar i Frinnaryd om du nu vet vem det är??? Han låter precis som en skrattmås när han skrattar. Han hördes över hela Ralången när han var ute och fiskade el. var nere vid stranden vid Ralången. Anders i förnamn och efternamnet börjar på W.
Publicerat Oktober 25, 201114 yr Författare Från det ena till det andra Gustaf. Bor skrattmåsen kvar i Frinnaryd om du nu vet vem det är??? Han låter precis som en skrattmås när han skrattar. Han hördes över hela Ralången när han var ute och fiskade el. var nere vid stranden vid Ralången. Anders i förnamn och efternamnet börjar på W. Vet inte