Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Gustaf

Featured Replies

Publicerat

Hrm.... om jag ska vara riktigt ärlig så fladdrar nog Jonssons öron och mun värre än de han pratar om. ;)

Hörru vännen, det där stämmer inte för 5 öre. Finns inga värre än bröderna på den bygden.laugh.gifwink.gif

Det jag visste var inte en bråkdel av vad dom visste om allt och alla i bygden.sad.gif

Publicerat

Hörru vännen, det där stämmer inte för 5 öre. Finns inga värre än bröderna på den bygden.laugh.gifwink.gif

Det jag visste var inte en bråkdel av vad dom visste om allt och alla i bygden.sad.gif

Jag hör aldrig skvaller från någon av bröderna. Sen att dom VET saker, det tror jag nog, dom bor ju där och det är ju inte världens största plats på jorden... :rolleyes::lol:

Publicerat

Jag hör aldrig skvaller från någon av bröderna. Sen att dom VET saker, det tror jag nog, dom bor ju där och det är ju inte världens största plats på jorden... :rolleyes::lol:

Det hade nog varit annorlunda om du hade bott permanent där uppe.laugh.gif

Nej, det är det ju inte precis .

Publicerat

Det hade nog varit annorlunda om du hade bott permanent där uppe.laugh.gif

Nej, det är det ju inte precis .

Publicerat
  • Författare

Det är nerlagt och är till salu. De har gått konkurs. Jag hann aldrig sticka inom och kolla... Skickar dig ett PM.

Jaså? hade jag inte en aning om :P :P

Publicerat

Det är nerlagt och är till salu. De har gått konkurs. Jag hann aldrig sticka inom och kolla... Skickar dig ett PM.

Hoppsan!ohmy.gif Djungeltelegrafen har spridit det hit upp ännu.laugh.gif

Publicerat

Hoppsan!ohmy.gif Djungeltelegrafen har spridit det hit upp ännu.laugh.gif

Jag har vetat ett bra tag det om konkursen, men att det var till salu fick jag veta bara för någon vecka sedan då svärsonen "snubblade" över en annons på blocket om att det var till salu (eller tradera? nåja...).

Publicerat

Jag har vetat ett bra tag det om konkursen, men att det var till salu fick jag veta bara för någon vecka sedan då svärsonen "snubblade" över en annons på blocket om att det var till salu (eller tradera? nåja...).

Ok!

Publicerat

Hej och välkommen! :)

• 2 months later...
Publicerat

Från det ena till det andra Gustaf. Bor skrattmåsen kvar i Frinnaryd om du nu vet vem det är???

Han låter precis som en skrattmås när han skrattar. Han hördes över hela Ralången när han var ute och fiskade el. var nere vid stranden vid Ralången. Anders i förnamn och efternamnet börjar på W. laugh.gifrolleyes.gif

Publicerat
  • Författare

Från det ena till det andra Gustaf. Bor skrattmåsen kvar i Frinnaryd om du nu vet vem det är???

Han låter precis som en skrattmås när han skrattar. Han hördes över hela Ralången när han var ute och fiskade el. var nere vid stranden vid Ralången. Anders i förnamn och efternamnet börjar på W. laugh.gifrolleyes.gif

Vet inte :P

Publicerat

Vet inte :P

Ok!