Publicerat Juli 30, 201114 yr Automaten som jag titta på står det skeet på vad betyder det? Är den chokad för det eller är bössan specielt anpassad på nått viss? En automat med slug pipa kanske några choker, tror den va ganska ny, för 6000 kan det va en bra köp. En classic va det. Var står det skeet?? Classic är tillverkad i Turkiet, har en bekant som har en som funkar ok, men skulle alla dar i veckan köpa en beg.Beretta för samma pengar. En slugpipa är helt enkelt en cylinder borrad pipa med öppna riktmedel, det går ju lika bra att skjuta i en vanlig pipa med tex ett rödpunktsikte. 6000:- beg för en Classic???? Dom brukar ju kosta uder det nya?????
Publicerat Juli 30, 201114 yr är inte classic från italien. skitsamma när det gäller choker så har jag alltid kvarts i (testar dom andra ibland) och det funkar bättre än vad man tror på längre håll tycker jag.
Publicerat Juli 31, 201114 yr Förmodligen kommer några stycken tycka att detta är ett dumt förslag, men jag köpte nyss en Franchi falconet S för 8900 kr NY! Dock var de nå speciall pris men iaf. 5 choker, ejektorer, pipväljare och automatsäkring. Franchi är ju med i beretta gruppen så dom borde väl inte vara jätte dåliga? De är ju en light bössa också så den är ju himla smidig och bekväm då man går mycke. Kanske kan vara nått som första bössa? Om man nu får den för de priset! Nu hoppas du.... Det är lågprisproduktionen inom Beretta koncernen. Du kan inte dra en enda slutsats om Franchi's kvalitet utifrån att de råkar ingå i samma företags grupp. Tyvärr...... Det finns sämre italienare - absolut, men jag hade letat upp nått roligare i begagnatstället för den pengen. Därtill är snudd på osäljbara begagnade. är inte classic från italien. skitsamma när det gäller choker så har jag alltid kvarts i (testar dom andra ibland) och det funkar bättre än vad man tror på längre håll tycker jag. Classic är ett handelsnamn i sverige, de för vapen från turkiet och italien under namnet Classic. Oaktat vilket är det vapen i det absolit lägsta segmentet. Man ska mao inte önska sig eller förvänta sig för mycket. /T