Publicerat Augusti 13, 201114 yr Författare Inte en susning, har inte kollat Mvh! och dina laddningar ska jag lita på?
Publicerat Augusti 13, 201114 yr V-max med 1mm friflykt och moderat laddning sprider inom en fotboll på 100 meter... det lär väl inte ens vara lönt att försöka några andra laddningar med dom kulorna i min bössa... Barnes TSX höll dock ihop inom en femkrona med fem skott så den kanske jag ska labba lite med. Ni som skjuter med Sako Vixen i .222REM kanske har några tips i ämnet... är 1mm friflykt åt helvete för lite? Vill bössorna vara snudd på överladdade? jag har laddat lite vixen och ja den gillade höga tryck. Du kan testa lägre krutvikt och sätta kulan i bommarna eller ladda max och sätta kulan ner till hylsbröstets början. Något av dom borde funka bättre. Det går att hitta precision under max också men det göttigaste har jag hittat vid max och över tyvärr.
Publicerat Augusti 13, 201114 yr Författare Nu måste jag ju sälja bössan men jag ska nog i alla fall testa det där med lite högre laddtryck... misstänkte att det kunde ha med det att göra eftersom kopparkulorna gick så pass mycket bättre.
Publicerat Augusti 13, 201114 yr och dina laddningar ska jag lita på? Tycker jag inte Kan mäta en pil vid tillfälle. Men vafan ska du sälja den?? Den mest optimala rävmularen genom tiderna? Mvh!
Publicerat Augusti 13, 201114 yr Författare Tycker jag inte Kan mäta en pil vid tillfälle. Men vafan ska du sälja den?? Den mest optimala rävmularen genom tiderna? Mvh! ja, jag fick erbjudande om en fin Husqvarna 1900 i kaliber 6,5x55 och behöver platsen i garderoben Räven märker inte om det är en husqvarna eller sako som säger till den att spela död...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.