Publicerat September 21, 201114 yr Författare Tack boys! Undrar hur många det är som egentligen spyr rakt över tangentbordet, när dom får se bilderna, men skriver nått snällt bara för att... :-D Sitter uttråkad på Landvetter flygplats på väg till ö-vik. /Robban
Publicerat September 21, 201114 yr Jag har e-postad en rejäl ollning, är det i sin ordning? Har inte tvättat boan på ett par dagar, enkom för att. Robban, det ser väldigt fint och ordnat ut, det är svårt att inte skriva så, men för egen del är jag mest bara sugen att få ta o kladda lite på prylarna. /Christian
Publicerat September 21, 201114 yr Jag vet inte hur många välmenande PM och e-brev jag har fått där oroliga forumister rekommenderat mig att desinficera prylarna innan jag tar på dem, bara utifall att Skitsamma - det skall bli riktigt kul att börja panga loss med dessa pipor. Tror att det får bli .221 Fireball först, eller blir det .300 Whisper? Beslut, beslut... Helt klart en OK klass2-pang i alla fall. Dessa tre totalt väsensskiljda pipor ger ett enormt användingsområde från 35gr kulor till 240gr. Hastigheter från nära 1000 m/s ned till 300 m/s. Paketet i en HS Precision kolv med Jewell trycke och en 20 MOA Picatinnyskena. Jag toppar denna med en Zeiss 6-24x56 i Seekins-ringar. Kan det vara något, eller är det bara jag som har låga krav på tillvaron?
Publicerat September 21, 201114 yr Satan vad nice det blev til slut. Gravyren var inget som jag skulle ryggat tillbaka för. (vem fan tittar på sånt bara det skjuter väl) Synd att jag inte han förbi så jag kunde tryckt ner en MB keps i patronläget //
Publicerat September 21, 201114 yr Jag vet inte hur många välmenande PM och e-brev jag har fått där oroliga forumister rekommenderat mig att desinficera prylarna innan jag tar på dem, bara utifall att Skitsamma - det skall bli riktigt kul att börja panga loss med dessa pipor. Tror att det får bli .221 Fireball först, eller blir det .300 Whisper? Beslut, beslut... Givet är ju att 221 Fireball prövas först är ruggigt intresserad av hur den presterar Skälv har jag lämnat den kalibern o suktar mer nu efter en 20 vartarg Mvh.