Publicerat April 9, 200620 yr Kopikå..Jagar du med Johan Svensson? Bor johan kvar i boden har gått skola med honom.
Publicerat April 9, 200620 yr Här är en av älgarna jag sköt i höst för våran gråhund efter 90min ståndtid ;D Bilden tagen med mobil så kvaliten är inte den bästa.
Publicerat April 9, 200620 yr Författare Här är en av älgarna jag sköt i höst för våran gråhund efter 90min ståndtid ;DBilden tagen med mobil så kvaliten är inte den bästa. 16-taggare som trillade för jämten hösten 2004. Fina bilder från Era oxar.
Publicerat Juni 8, 200620 yr Författare Grattis Karlzzon till en grann trofé men en del av taggarna ser lite konstiga ut! Vad har hänt med dom ???
Publicerat Juni 8, 200620 yr jadu den som det visste på en skovel är det bortslaget 13 cm av skoveln å en del pinnar har gått av,men jag sköt den ju första dagen efter brunstuppehållet,så det enda jag kan tänka mej är att han slagits mycket,kan då inte tänka mej nåt annat kanke var en MÖRDAR älg 8)
Publicerat Juni 8, 200620 yr Författare jadu den som det visste på en skovel är det bortslaget 13 cm av skoveln å en del pinnar har gått av,men jag sköt den ju första dagen efter brunstuppehållet,så det enda jag kan tänka mej är att han slagits mycket,kan då inte tänka mej nåt annat kanke var en MÖRDAR älg 8) Ja, kanske resterande taggar sitter i någon tjur. ;D
Publicerat Juni 8, 200620 yr Fina horn gubbar. I höst ska ni få se på ett jättehorn från monstertjuren jag sköt premiärdagen och en bild på björnen jag sköt dagen efter. Så orkar ni vänta och hålla ut till i höst så...... : ;D
Publicerat Juni 8, 200620 yr Författare Fina horn gubbar.I höst ska ni få se på ett jättehorn från monstertjuren jag sköt premiärdagen och en bild på björnen jag sköt dagen efter. Så orkar ni vänta och hålla ut till i höst så...... : ;D Hahahaha! :D
Publicerat Juni 8, 200620 yr Författare Vadå hahaha Du ska få se, men som sagt... håll ut Jag ska försöka! ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Juni 17, 200620 yr Författare Den var fin jeppe. Slaktvikt 279 kg. Sköt den sista dagen på sep.jakten -93. Då förstår Du säkert hur den luktade ljuvligt. Tabasco.