Publicerat September 30, 201114 yr Ladda själv är det bästa alternativet. Bäst, billigast (nja...det kan väl diskuteras med tanke på alla prylar man köper på sig när man blir "biten")...och definitivt ROLIGAST En stor fördel är att du också kommer att skjuta mer, lära känna dina bössor bättre, bli en bättre skytt (och därigenom bättre jägare )
Publicerat September 30, 201114 yr Bolaget gör ju 37 mkr i vinst på en omsättning på 259 mkr. Det är ju stabilt;) Men de tyska ägarna Ruag Ammotech ska väl ha sitt. Höga avkastningskrav och benhårda lönsamhetsmål!
Publicerat September 30, 201114 yr I vilken butik i Örnsköldsvik köper ni Sako Hammerhead? Sakos ammunition säljs inte i Örnsköldsvik idag, tyvärr. Jag köper därför på annan ort (bor även jag i Örnsköldsvik). Du kan slå en signal om du är intresserad så kan jag hänvisa dig vidare. 070-518 13 31. mvh
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Med kupong köper ni med :-200 rabatt på Huntyard & Berras i Vårby fram till nästa vecka. Vart får man tag på kupongen?
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Jag fick den på mail. Gå till denna adress och skriv ut den som PDF. http://www.huntyardberras.com/wp-content/uploads/2011/09/Värdekupong.pdf Sista dagen i morgon. Mvh John