Publicerat April 5, 200620 yr Hejsan! Vart köper man Tweed Knickers och Tweed "keps" någonstans? Hittar inte det någonstans MVH/Jocke
Publicerat April 5, 200620 yr Hejsan!Vart köper man Tweed Knickers och Tweed "keps" någonstans? Hittar inte det någonstans MVH/Jocke Runnarköp har en variant av knickers iaf. MicroTweed, kallar dom det. Brukar finnas på div mässor iaf. http://www.runnarkop-uk-shop.com/index.php...8618c9d901e9a72
Publicerat April 5, 200620 yr Runnarköp har en variant av knickers iaf. MicroTweed, kallar dom det. Brukar finnas på div mässor iaf. http://www.runnarkop-uk-shop.com/index.php...8618c9d901e9a72 Tackar! Jag vill ha Vesten och knickersarna! Verkar som ett ganska så okej pris? 1040kr för knickersarna är inte så farligt ju? och 1450kr för västen är ju inte heller så blodigt? MVH/Jocke
Publicerat April 5, 200620 yr Tackar!Jag vill ha Vesten och knickersarna! Verkar som ett ganska så okej pris? 1040kr för knickersarna är inte så farligt ju? och 1450kr för västen är ju inte heller så blodigt? MVH/Jocke Om du kan vänta tills ngn mässa, typ Tullgarn eller ngt, så får du nog båda för 1500:- Såg de fanns på flera ställe på Bosjökloster t ex. Till bättre priser!
Publicerat April 5, 200620 yr Om du kan vänta tills ngn mässa, typ Tullgarn eller ngt, så får du nog båda för 1500:- Såg de fanns på flera ställe på Bosjökloster t ex. Till bättre priser! Japps...men det är ju så svårt Men får väll stå ut Men måste ju ha den till årets jaktsessong Och Bosjökloster är ju inte förenns i Augusti Så det får bli någon annan mässa då.. vilken kan det bli tro? (får fjäska rijält för lärarna på skolan så dom tar en buss och drar till Tullgarn i maj med klassen) MVH/Jocke
Publicerat April 6, 200620 yr Har du kollat med Barbour? Beretta har ju kommit med nåt lite stiligare nu med,kolla upp dom. Åsso blir man lite nyfiken,vad ska du ha dem till för jakt? Mvh
Publicerat April 6, 200620 yr Har du kollat med Barbour? Beretta har ju kommit med nåt lite stiligare nu med,kolla upp dom. Åsso blir man lite nyfiken,vad ska du ha dem till för jakt? Mvh Alla fina jakter jag ska på Vi är några i skolan här med (3st) som tycker att det är jävligt snyggt med lite stil och klass på utseendet också så det är väll mycket därför också. tycker det är för jä*lar fint när en jägare har Tweed "keps" Tweed knickers och en tweed väst Finns inget snyggare! Men det är lugnt! tyck ni att det är fjolligt m.m MVH/Jocke
Publicerat April 6, 200620 yr Alla fina jakter jag ska på Vi är några i skolan här med (3st) som tycker att det är jävligt snyggt med lite stil och klass på utseendet också så det är väll mycket därför också. tycker det är för jä*lar fint när en jägare har Tweed "keps" Tweed knickers och en tweed väst Finns inget snyggare! Men det är lugnt! tyck ni att det är fjolligt m.m MVH/Jocke Går du nån jaktgymnasium eller vad? Du får naturligtvis klä dej precis hur du vill.Jag har lite jakter ibland och då brukar det ibland komma med nån riktigt välklädd yngling,och det man minns av dem är att det finns mer att önska. Tänk på det -utsidan är inte allt.
Publicerat April 6, 200620 yr Går du nån jaktgymnasium eller vad? Du får naturligtvis klä dej precis hur du vill.Jag har lite jakter ibland och då brukar det ibland komma med nån riktigt välklädd yngling,och det man minns av dem är att det finns mer att önska. Tänk på det -utsidan är inte allt. Jo jag är fullt medveten om att det inte bara är utsidan som räknas.. japps jag går på vildmarksgymnasiet i Unnaryd som ligger lite utanför Hyltebruk. Japps när jag skrev det sissta så syftade jag inte på att det var du som påpekade min klädsel utan det finns det gått om andra som gör... MVH/Jocke
Publicerat April 6, 200620 yr Håller med dig rifle att det är trevligt när det är lite stil på kläderna. Vi får föröka övertala fler på skolan att skaffa knickers. men tweeden får du hålla för dig själv jag håller mig till skinn MVH/ Micke
Publicerat April 6, 200620 yr Håller med dig rifle att det är trevligt när det är lite stil på kläderna.Vi får föröka övertala fler på skolan att skaffa knickers. men tweeden får du hålla för dig själv jag håller mig till skinn MVH/ Micke Jadu! stil ska det va! Det kan väll inte vara så svårt att övertala fler till en fin stil på grejjerna MVH/Jocke
Publicerat April 6, 200620 yr Fleninge jakt & fritid utanför helsingborg hade detta stället till bra pris ca 1400:- för väst + knickers
Publicerat April 6, 200620 yr Fleninge jakt & fritid utanför helsingborg hade detta stället till bra pris ca 1400:- för väst + knickers Tackar Linus!!!!! Tweedsättet eller va det thamslingens skinnsätt du syftade på? Ringer nog dom i morgon och kollar! MVH/Jocke
Publicerat April 6, 200620 yr Linus: har du nummret dit också möjligen? deras internetsida är ju nere så jag får inte tag i det utan nummerupplysningen eller forums upplysningen MVH/Jocke
Publicerat April 7, 200620 yr det var runnarköps tweed historia, men han har rätt mycket dyrare jaktkläder... 042-20 24 00 är numret till Fleninge jakt & fritid
Publicerat April 7, 200620 yr Jadu! stil ska det va!Det kan väll inte vara så svårt att övertala fler till en fin stil på grejjerna MVH/Jocke Beror väl i stor utsträckning på var man jagar och i vilket sällskap??? Alla får klä sig som man vill - men att pyrscha i knickers och åla på en åker är inget jag skulle föredra att göra i knickers - som sagt, alla får givetvis klä sig som de vill. Jägarkåren behövar alla sorters jägare......
Publicerat April 7, 200620 yr Beror väl i stor utsträckning på var man jagar och i vilket sällskap???Alla får klä sig som man vill - men att pyrscha i knickers och åla på en åker är inget jag skulle föredra att göra i knickers - som sagt, alla får givetvis klä sig som de vill. Jägarkåren behövar alla sorters jägare...... Har du sett filmen "höglands feber" från Huntersvideo? Om jag inte minns helt fel så ligger en av killarna där och ålar sig i lera för att komma i skott på en kronhjort.. Visst beror det på sällskapet man jagar med. och är vi 3 i skolan som köper knickers så kanske fler vill göra det och tillslut så blir det ett fint sällskap på skolans jakter det var runnarköps tweed historia, men han har rätt mycket dyrare jaktkläder...042-20 24 00 är numret till Fleninge jakt & fritid Tackar för nummret Linus! MVH/Jocke
Publicerat April 7, 200620 yr Tja! Om man råkar skjuta ett vilt till ex en älg och är klädd i väst,knickers och hatt så är det ju synd om kläderna, det kan ju bli lite grisigt men det kanske finns särskilda slaktare med sådana gånger eller?? Jag har inte möjlighet att vara med på såna jakter utan måste ta ur och bära hem bytet själv, då krävs det oömma kläder.
Publicerat April 7, 200620 yr nog är det ju mycket stiligare med ett rejält camoställ men det är ju som med allt annat, man får klä sig hur man vill anser jag, och det gäller inte bara under jakt
Publicerat April 7, 200620 yr Har du sett filmen "höglands feber" från Huntersvideo?Om jag inte minns helt fel så ligger en av killarna där och ålar sig i lera för att komma i skott på en kronhjort.. Visst beror det på sällskapet man jagar med. och är vi 3 i skolan som köper knickers så kanske fler vill göra det och tillslut så blir det ett fint sällskap på skolans jakter Tackar för nummret Linus! MVH/Jocke så lite så...
Publicerat April 7, 200620 yr Hmm.. det där med hur en jägare är klädd.. Jag brukar inte döma en hund efter håren... Och håller samma sak då det gäller jägare. Brukar ha samma tanke om så hundar som jägare, låt dem bevisa i skogen vad de duger till. Och jag har nog sett lika många fjollor och sittkissare som har haft cammoställe som de som har haft har haft tweedknickers..