Publicerat September 8, 201114 yr Köpte en sg 550m mms. Men vad ska jag ha för mms inställningar och övriga inställningar, har stält in allt. Nr och sånt men den skickar inte nå mms fast den tar bilder
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Beror på vilken operatör du har. Telias mms inställningar har jag Jag har Telia, jag har provat me mms inställningarna på deras hemsida, men det funkar inte. Jag måste göra nå fel, hur är dina?
Publicerat September 8, 201114 yr Har du "låst" upp simkortet så det kan skicka mms? Iaf: URL: http://mmss/ APN: mms.telis.se IP: 193.209.134.132 Port: 8080 Account: mms Password: telia
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Har du "låst" upp simkortet så det kan skicka mms? Iaf: URL: http://mmss/ APN: mms.telis.se IP: 193.209.134.132 Port: 8080 Account: mms Password: telia Hur låser man upp det?
Publicerat September 8, 201114 yr Låst var väll fel ord Köper man ett nytt refillkort så brukar det vara så att man ska skicka ett sms till telia för att det ska aktiveras för mms Står på telias sida
Publicerat September 8, 201114 yr Ibland kan det vara så dumt så att du måste ha landsnumret för att det ska fungera, det skiljer tydligen mellan olika master.
Publicerat September 8, 201114 yr Ok, kloka att du köpt den av svensk handlare Sådanna här prylar ska man ha lätt att skicka tillbaka till säljaren. Min 550 har gått perfekt, måste bara formatera då och då för att säkerställa funktionen! Acorn:en jag har känns rappligare och jag tycker den har strulat På 550in får du inte ta ut simkort och minneskort, har du gjort det bör du formatera
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Ska man ha en inställning på kameran som skickar automatiskt, eller nå?
Publicerat September 8, 201114 yr Författare instant Ja det har jag nu, och den knäpper men skickar inte skiten undra vafan det är frågan om :/
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Har du igång timern? Svårt att hjälpa till via datorn Nej timern är av, du är snäll som försöker, det uppskattas!
Publicerat September 8, 201114 yr Författare När kameran står på on, ska man vänta ett tag innan man gör så att den knäpper så att mottagningen hinner "igång" Eller är den igång direkt den står i läget on? Man ser ju inte nå på skärmen då, bara i test läget och då tar den inte nå kort.
Publicerat September 8, 201114 yr Jag tycker det är skoj med mmskameror Vi tar det från början Du har ett refill som är aktiverat för mms och pinkoden är bortplockad Du har pengar på kortet Du har rätt mms inställningar Formatera då minneskortet och simkortet sitter i, ta ej ut något av korten efter formatering Minnsekortet verkar ju inte vara på lock om jag fattat rätt, då det sparas kort på det Prova som nån skrev att börja ditt nr med 4670-xxxxxxxx
Publicerat September 8, 201114 yr Ha den i testläge tills du ser att det står telia och du ser täckningen, sen slår du över på on
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Jag tycker det är skoj med mmskameror Vi tar det från början Du har ett refill som är aktiverat för mms och pinkoden är bortplockad Du har pengar på kortet Du har rätt mms inställningar Formatera då minneskortet och simkortet sitter i, ta ej ut något av korten efter fotmatering Minnsekortet verkar ju inte vara på lock om jag fattat rätt, då det sparas kort på det Prova som nån skrev att börja ditt nr med 4670-xxxxxxxx Jag har skrivit nr, som såhär: +46702258662 "ett exempel nr, ej mitt"
Publicerat September 8, 201114 yr Författare skriv bara 070 När man sätter kameran på on så blinkar lampan en liten stund, sen blir den svart. och den tar inte nå kort då heller :/
Publicerat September 8, 201114 yr Svart ska den bli då du knäpper över på on Men att den inte ens tar kort då är ju märkligt
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Svart ska den bli då du knäpper över på on Men att den inte ens tar kort då är ju märkligt I dina mms inställningar så har du skrivit. Men sånt kan inte jag skriva i mina på kameran :/ Account: mms Password: telia