Publicerat September 8, 201114 yr Du har rätt, det går inte då man gör det i kameran, men det går att fylla i om man gör det via datorn Man behöver inte skriva in account och password, ska funka utan
Publicerat September 8, 201114 yr Jag har en känsla av att min 'ibland' inte fungerar då jag redigerat config-filen via datorn, men den har alltid funkat när jag knappat manuellt...
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Satt i kortet i en annan telefon, och det går inte att ringa till simkortet :/. Numret kan inte nås. knäppt
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Satt i kortet i en annan telefon, och det går inte att ringa till simkortet :/. Numret kan inte nås. knäppt Men det går att sms och att ringa ifrån.
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Det viktigaste då Går det att mms:a då Nu går det att ringa, smsa och mmsa ifrån det sim kortet med nya inställningar till telefon. Det funkar nog inte i kameran eftersom att inställningarna inte följer med :/
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Går inte att skicka, jävla skit. Aja godnatt Tack för all hjälp!!!!
Publicerat September 9, 201114 yr En kanske dum fråga men har du sparat alla inställningar på minneskortet i den profilmappen som kommer upp när du kopplar kameran till datorn? Lättast att testa om den kan skicka är att ställa kameran i test och manuell sändning. Välj sedan ett kort och skicka. Micke
Publicerat September 10, 201114 yr Författare Nu har jag fått det att fungera så den skickar till min telefon. Men jag prova att gå framför kameran och då knäpper den inte nå kort :/. Och slår jag av den och på igen då knäpper den och skickar direkt. Vad är felet?
Publicerat September 10, 201114 yr Jag hade oxå problem med att den inte alltid fotade men efter jag kopplade in ett externt 6v batteri så har det inte varit några problem. Om du inte har externt batteri se till att de vanliga batterierna är av hög kvalité.
Publicerat September 10, 201114 yr Författare Jag hade oxå problem med att den inte alltid fotade men efter jag kopplade in ett externt 6v batteri så har det inte varit några problem. Om du inte har externt batteri se till att de vanliga batterierna är av hög kvalité. Vart finns dem att köpa?
Publicerat September 10, 201114 yr Vart finns dem att köpa? Kjell & co sök på 32822 ett panasonic 6v 4,2Ah. Läste hos en återförsäljare att en annan kamera inte klarade så höga Ah. Jag har inte hittat någon sådan info om SG och enligt säljaren där jag köpte min kamera ska det inte vara några problem med för höga Ah men jag kör med ett 4,5Ah batteri, vågade inte chansa. Det blir billigare i längden med ett externt batteri som du laddar än att köpa nya bra batterier några ggr/år. För MMS funktionen drar mer ström så är det bara.