Publicerat November 4, 201114 yr Hon har bara mjuknat, hon är inte helt mjuk än. Men feelingen är att det kommer att bli affär HeHe. Mvh!/ Då får jag säga grattis och lycka till.
Publicerat November 4, 201114 yr Sen får väl Hippen komma upp och hjälpa mig med andutsättningen I will be there! Förbundet har en mark där uppe där det finns en rejäl åker i ena ändan. Den brukar vara översvämmad tidvis på höstarna.. duktigt med anka där då!! Så hoppas det är hyggligt havsnära, håller tummarna oavsett. Mvh!
Publicerat November 5, 201114 yr Författare Thanx everyhopa!! Kalla det 40-årskris om Ni vill men det känns så j-la rätt med ett totalt miljöombyte nu. Lämna gettot och bli jaktbonde känns helt rätt. Det gäller att hinna med allt det där roliga nu medans man har lite krut och ge, för sen blir man döing Mvh!/
Publicerat November 26, 201114 yr Författare Liket lever..... Jag hade hoppats att lägga in ett glädjetjut i den här tråden för länge sedan men Frun har haft svårt att ta språnget. Men hoppet är det sista som överger en. Faktum är att hon blir bara varmare och varmare. Som tur är, är det lugnt på fastighetsmarknaden, så köpläget är oförändrat. Jag hoppas komma med det där glädjetjutet inom en snar framtid, för j-vlar vad fin mark det är för mina ändamål och drömmar. Jag ser fram emot att påbörja lite jaktutbyte med Er Norduppländska forumister Mvh!/
Publicerat November 26, 201114 yr Jag ser fram emot att påbörja lite jaktutbyte med Er Norduppländska forumister
Publicerat December 7, 201114 yr Författare Spänningen är olidlig!! Hon velar fortfarande......... Jag återkommer. Mvh!/
Publicerat December 8, 201114 yr Jag jagar runt örbyhus golfbana på örbyhus slotts marker och jag kan säja att det är en av dom bättre älg och gris marker jag varit på. Rå stammen är väll inte som den va för tio år sen men det beror nog på att det finns en hel del lo i området
Publicerat December 8, 201114 yr Jag jagar runt örbyhus golfbana på örbyhus slotts marker och jag kan säja att det är en av dom bättre älg och gris marker jag varit på. Rå stammen är väll inte som den va för tio år sen men det beror nog på att det finns en hel del lo i området Örbyhus är trevligt men ligger inte i Östhammars kommun även om det är nära http://solenwebportal.cartesia.se/osthammar/ Bor själv och jagar i nämnda kommun, gillar man lodjur är det rätt hörn av världen.
Publicerat December 11, 201114 yr Ja du ser va världsvan man är MJK men säkert trevliga marker där uppe
Publicerat December 11, 201114 yr Tror du glömde PÅ nämnda golfbana Har bestämt för mej att vi jagade hund över någon fairway Mvh!
Publicerat December 13, 201114 yr Författare Man blir ju inte mindre sugen att sy ihop den här affären, direkt, efter Era inlägg. Trots överskottet av Lo!! Frugan säger med egna ord att hon är till 75-80% för nu. Så tiden är nog på min sida. Efter jul är det nog uppe i 90-95% och då smäller det! Mvh!/
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Behöver ni hjälp med att jaga katterna sedan så åker jag gärna ut med hunden, kan få med mig flera både hundar och skyttar.
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Jag jagar runt örbyhus golfbana på örbyhus slotts marker och jag kan säja att det är en av dom bättre älg och gris marker jag varit på. Rå stammen är väll inte som den va för tio år sen men det beror nog på att det finns en hel del lo i området blir det för mycket gris kan du alltid svänga förbi och plocka upp mig på vägen dit ..... har en lite GW som ska tränas på gris/älg i framtiden