Publicerat September 22, 201114 yr ...är det så man skall göra om man inte har boreguide Nej för valfri-men-synnerligen-kraftig-och-vulgär svordomsramsa! Köp grejerna (bra stång, boreguide, bra borstar/jagg, bra solventer) så kommer jag förbi och hjälper dig med det praktiska. ;-) -- Mats
Publicerat September 22, 201114 yr Författare Ok! Skall till vapencentrum idag och köpa en sen rengöringskitet får jag imorgon eller början på nästa vecka. Tack Mats! Har du fått tillbaka synen? Jag bor på tomtebo kan hämta dig eller ta med sakerna om du inte kan köra.
Publicerat September 23, 201114 yr Ok! Skall till vapencentrum idag och köpa en sen rengöringskitet får jag imorgon eller början på nästa vecka. Tack Mats! Har du fått tillbaka synen? Jag bor på tomtebo kan hämta dig eller ta med sakerna om du inte kan köra. Ser att du redan fått hjälp,Men är det något annat kanske jag kan hjälpa till jag bor också på tomtebo...
Publicerat September 23, 201114 yr Författare Ser att du redan fått hjälp,Men är det något annat kanske jag kan hjälpa till jag bor också på tomtebo... Tack ändå! Jättesnällt att du erbjuder dig
Publicerat Oktober 2, 201114 yr Författare Om jag skall köpa en boreguide till min Howa 1500 kaliber 308 vilken av dessa passar? Jag hittar ingenstans att det står för cal 308. http://vapenvardsbutiken.se/index.php?top=Vapenv%C3%A5rd&category=Boreguide⊂=ABS+modell