Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tiger har sprungit klart ..

Featured Replies

Publicerat

Beklagar verkligen. Mycket sorgligt. Han har bidragit med en hel del historier och äventyr man har kunnat läsa och glädjas åt här.

Publicerat

Beklagar verkligen sorgen. Har varit med om att förlora en bra jakthund på samma sätt som du beskriver. Därför har jag aldrig mer än en hund per hundgård.

Publicerat

Nä men va faen..detta har jag helt missat. Jäklar vad tråkigt Jems. Lider med dig, går inte att säga eller skriva så mycket annat :(

Publicerat
  • Författare

Nä men va faen..detta har jag helt missat. Jäklar vad tråkigt Jems. Lider med dig, går inte att säga eller skriva så mycket annat :(

Tack!.... Nä det är tråkit som fan! :(

Publicerat

Trist läsning, lider med dig. :(

Publicerat

Ja fan va trist! väldigt lustig hund som har satt riktigt roliga minnen hos mig,När han välkomna foder pallen med öppna armar var imponerade se hur han slaktade en påse för sedan äta som vanligt under matning..Eller hans fina avance efter vägen :wub:

Trist som fan!

Publicerat

Usch, vad hemskt! Det är trist att mista sin vän som är gammal eller sjuk, men det här var tråkigare än vanligt. Beklagar. :(

Publicerat

Det högg till i hjärtat när jag hörde det där. Så oerhört tragiskt.:( Känner kanske lite extra samröre då han verkade vara lite lik min egen bufflige-broiler till "korthårigt strävhår".

Visst är det tur att sorgen bleknar med tiden, en dag gör det inte ont längre utan då minns vi bara allt det goda.

Vila i frid Tiger, hoppas det finns mycket vilt och mat i Hundhimlen.

Publicerat

Usch vad tråkigt att läsa. :( Beklagar sorgen.

Publicerat

Beklagar sorgen........

Magnus

Publicerat

Ajajajaj... fan också. Tråkigt. Vet inte vad jag skall säga. Har koll på ett par liknande händelser och de har varit helt oförutsägbara, möjliga att förklara först efteråt. När man ser tillbaka på vad man kunde gjort annorlunda landar man alltid i att man inte hade anledning att tro att något skulle gå snett - och det är ju så det är. Grubbla inte på detta.

Publicerat

Usch, det där lät inget vidare :( Beklagar sorgen!