Publicerat Oktober 8, 201114 yr Författare Hörde att mickelsträsk ska ha bra fågeltillgång. lycka till:-) Tack! Du råkar inte ha nån kontakt där som säljer kort?
Publicerat Oktober 8, 201114 yr Tack! Du råkar inte ha nån kontakt där som säljer kort? Tyvär inte, bara rykten från en kille jag träffade som jagade där. Kolla markägare på Lantmäteriets databas om arrende....
Publicerat Oktober 8, 201114 yr Författare Tyvär inte, bara rykten från en kille jag träffade som jagade där. Kolla markägare på Lantmäteriets databas om arrende.... Ah. Hur finner jag den? Hittar inte på lantmäteriets hemsida.
Publicerat Oktober 8, 201114 yr Ah. Hur finner jag den? Hittar inte på lantmäteriets hemsida. Du måste besöka dom på storgatan, ligger vid länstyrelsen. Dom har datorer som går att låna. Tror dom har lunch mellan 12-13 där finns all info utom telefonnummer men det finns ju bara du får tag på namn och adress på dom med mark.
Publicerat Oktober 8, 201114 yr Författare Du måste besöka dom på storgatan, ligger vid länstyrelsen. Dom har datorer som går att låna. Tror dom har lunch mellan 12-13 där finns all info utom telefonnummer men det finns ju bara du får tag på namn och adress på dom med mark. Tack!!