Publicerat November 27, 201114 yr Inser att jag inte har i denna tråd o göra.. Fattar inte hälften av vad som skrivs.... Som jag brukar säga säga till mitt försvar.... Jag ringer o SMSar med min telefon... De är väl så långt min telefon kunskap har kommit.. Dock så den jag har nu en samsung IP 64 klassad tror jag de va.. den har jag haft längst och den tål till o med att gå ett helt program i tvättmaskinen utan att ta in vatten Inget pek o app skit i den dock men den funkar ännu nått år efter maskintvätten.. Den brukar bada i svett och även varit med om en och annan simmning Sköljer av den under vattenkranen när den blivit allt för skitig... Men numera sviker närsynen något och displayern är så repig att det är svårt och se vad det står i den... Funderar på att införskaffa nått nytt men då ska den tåla allt jag kan ställa till med... och jag kan garantera att mina mobiler får mycket stryk... Ingen av de mobiler jag haft innan har hållt mer än max ett år. Jag behvöer nått i rostfritt skulle jag tro, tips någon
Publicerat November 27, 201114 yr Om du vill ha kvar mobilen tror jag att det inte kostar så många kronor att byta displayen för ett par hundra. Kan vara värt att kolla på iaf. Mvh Fredrik
Publicerat November 27, 201114 yr Om du vill ha kvar mobilen tror jag att det inte kostar så många kronor att byta displayen för ett par hundra. Kan vara värt att kolla på iaf. Mvh Fredrik Låter billigt... Passar en smålänning Ska kolla upp det.
Publicerat November 27, 201114 yr hejsan har en motorola defy, har även pekpenna från dealextreme.com - kostar inte många kronor(fri frakt). bekymret med smartnallar är att de drar kraftigt med batteri, ska man vara ute så bör man slå av strömslukande funktioner.. annars är jag hyfsat nöjd med defy.(billiga xtra batterin och externa laddare finns bla på dealextreme). vänligen nils
Publicerat November 27, 201114 yr Låter billigt... Passar en smålänning Ska kolla upp det. När jag kollade till min samsung 2710 skulle dom ha 1500kr för det så jag sköpte ny telefon för 1600kr.
Publicerat December 12, 201114 yr Jag skulle nog kolla på Motorola Defy eller Xperia Active om jag skulle byta. Nu har jag blivit med Iphone efter att ha kört Android ett tag, klart lyft, men ingen vidare skogstelefon. Det finns speciella handskar man kan köpa som gör att man kan använda pekskärm med handskar på, googla och finn.
Publicerat Januari 25, 201214 yr Författare Kan meddela såhär ett par månader efter att det blev en Samsung B2710. Är väldigt nöjd med den och kan rekommendera den till alla som jag, inte klarar touch telefoner! Tack & adjö