Publicerat December 23, 201213 yr Visst har du ett March 2,5-25? Det är väl ett skäligt byte mot nåt som jag tagit ur skrotlådan..? --Mats
Publicerat December 23, 201213 yr Visst har du ett March 2,5-25? Det är väl ett skäligt byte mot nåt som jag tagit ur skrotlådan..? --Mats Stämmer, visst är det skäligt du får så gärna kolla genom den även skjuta ett skott eller två med BATen den sitter på som just fått en XC pipa monterad
Publicerat December 23, 201213 yr Äh, sånt kan jag göra medan jag löder - tar tennet i käften bara. Det är lite tyngre att plocka bort centimetrar av valnöt, så då behövs båda händerna. -- Mats
Publicerat December 23, 201213 yr Äh, sånt kan jag göra medan jag löder - tar tennet i käften bara. Det är lite tyngre att plocka bort centimetrar av valnöt, så då behövs båda händerna.
Publicerat Januari 14, 201313 yr Fick sändningen från Sinclair idag levererad till dörren denna gång och inget inbetalningskort för moms och tull ännu. Har packat för att åka iväg till vildmarken några dagar så får testa denna senare