Publicerat April 23, 200620 yr Författare Även jag börjar bli sugen att prova på den här jaktformen. Det tycker jag.
Publicerat April 24, 200620 yr När du vill. Då är det bara att Ni skriver ner allt som man behöver ha i åtanke att anförskaffa.
Publicerat April 24, 200620 yr då kan jag börja med att rekomendera att du skaffar dig en skoter lsjonsson ;D så kan du även fara till bonders och köra upp fina spår för att skidra efter fågel på eller smyga på hjortarna ;D
Publicerat April 24, 200620 yr då kan jag börja med att rekomendera att du skaffar dig en skoter lsjonsson ;D så kan du även fara till bonders och köra upp fina spår för att skidra efter fågel på eller smyga på hjortarna ;D Jaha! Tack för det rådet, men om Du tar och kör till bondersbyn så finns det en massa mil uppkörda skidspår av motionärer och Vasaloppsåkare. Både på våra och grannmarkerna. Mer råd!
Publicerat September 19, 200619 yr Vet ni vad..? Jag har ju för faaaaasiken INTE lagt in mina bilder än ;D Hur tusan har jag kunnat glömma det? :-
Publicerat September 19, 200619 yr Ja, sent ska synden vakna... Har ju tittat på dessa bilder om och om igen...på datorn.. Inte reflekterat över att jag inte lagt ut dem. Nå, håll tillgodo!
Publicerat September 19, 200619 yr Fina bilder men vad är det för en skum typ som har fastnat på bilder också. ;D
Publicerat September 19, 200619 yr Det är inte ofta jag längtar efter snö och minusgrader, men jäklar vad jag började längta nu. Grymt fina bilder Beretta Men hur jag än tittar hittar jag inga bilder från min och Rogers brant, som ni påstod ha hittat, pust pust :-* ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat September 19, 200619 yr Det är inte ofta jag längtar efter snö och minusgrader, men jäklar vad jag började längta nu.Grymt fina bilder Beretta Men hur jag än tittar hittar jag inga bilder från min och Rogers brant, som ni påstod ha hittat, pust pust :-* ;D ;D ;D ;D ;D He he..då var vi för trötta för att fota