Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

valpen på gång

Featured Replies

Publicerat

Hejsan. Idag var jag hem till brunnbyåsens kennel för att spana in min valp som blev tre veckor igår. Så kul att få se de små liven och gud vad man börjar längta efter att få hem lilltiken. Bilden är tagen för en vecka sen, dvs två veckor gammal.

Publicerat
Hejsan. Idag var jag hem till brunnbyåsens kennel för att spana in min valp som blev tre veckor igår. Så kul att få se de små liven och gud vad man börjar längta efter att få hem lilltiken. Bilden är tagen för en vecka sen, dvs två veckor gammal.

Valpar är alltid söta. :D Jag hoppas att det blir en god jaktkompis åt Dig i skogen. :D

Publicerat

Kul, jag hämtar min på lördag. :D

Publicerat

Har hämtat min wachtelpöjk ;D!!! Söt som socker kan man säga....  Vassa tänder!!

Publicerat
Har hämtat min wachtelpöjk ;D!!! Söt som socker kan man säga....  Vassa tänder!!

Botemedel: Tuggben.  ;D

Publicerat

Jag ser ingen valp!  :-[

Längtar tillbaka då valpen var riktig valp  :D

Tror det blir en renrasig finne när hon har blivit ett par år

Lycka till iaf! Jobbigt för stunden men helt underbart ändå

Publicerat

Cardic; Kan du minska bilden något?

Jag får inte fram den..

Publicerat
  • Författare

ajfan, nu blev det två, hoppas det funkar bättre i alla fulla fall.

Publicerat

Oj vilken fin valp  :o . Som en liten råtta  :D

Vad är det för ras? Känner bara igen rödskinnen

Publicerat
  • Författare

gråhund.

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

6 veckor gammal

post-353-1147792427_thumb.jpg

Publicerat
6 veckor gammal

Alla valpar är söta el. nästan iaf. :D

Publicerat
  • Författare
Alla valpar är söta el. nästan iaf. :D

japp, t o m tyskterriers är både söta och snälla som valpar  :D;)

Publicerat
japp, t o m tyskterriers är både söta och snälla som valpar  :D;)

Jepp!

:D

• 4 weeks later...
Publicerat
  • Författare

sådär har valpen varit hemma hos oss i två veckor, börjar sakteliga skälla på allt mer, snart är det väl allt som står under utskällning, är dessutom nu evakuerad till en annan lägenhet och har för tillfället inget internet, därav enormt dålig rapportering

Publicerat

Söt valp, men namnet, njaaa.... ;)

• 1 month later...
Publicerat

Hej!!

Nu vill vi ha en ny uppdatering av läget...

Är så avundsjuk på dig så du anar inte.

Längtar så tills man flyttat till ett ställe som gör att man kan skaffa sig en älghund.. och då en gråhund.

lycka till mvh Tomas

Publicerat

Söt liten sak det där ;).

Publicerat
  • Författare
Hej!!

Nu vill vi ha en ny uppdatering av läget...

Är så avundsjuk på dig så du anar inte.

Längtar så tills man flyttat till ett ställe som gör att man kan skaffa sig en älghund.. och då en gråhund.

lycka till mvh Tomas

förstår din längtan, det är hemskt roligt.

Tja, vad ska man säga, hon mår så fint, liten till växten än så länge men det blir nog bättre med tiden, är väl så gott som rumsren och skäller nå så jättemycket, brorsan, som har sett många jakthundsvalpar, trodde hon var den skälligaste han träffat, när hon väl kommer igång så... väldigt social flicka som charmat in sig ordentligt hos de flesta hanarna i området.

Publicerat

mmm va härligt det låter...

Själv skall jag flytta till östersund nu i september och hoppas inom några år kunna skaffa mig ett ställe så man kan ha hundar. nu skall vi ju bo i lägenhet så då passar det ju inte så bra..

men sedan blir det till att skaffa sig en gråhund ... pyappa har alltid haft gråhundar så de ligger en varmt om hjärtat..

du får gärna skicka in lite bilder... älskar att se dem.... mvh Tomas :-*

Publicerat

Har en jämte på 13 månader så man har redan fått höra ståndskall längtar till ÄLGJAKTEN söt liten grålle hoppas det är en blivande champion vad är det för stamtavla på den

Publicerat
  • Författare
mmm va härligt det låter...

Själv skall jag flytta till östersund nu i september och hoppas inom några år kunna skaffa mig ett ställe så man kan ha hundar. nu skall vi ju bo i lägenhet så då passar det ju inte så bra..

men sedan blir det till att skaffa sig en gråhund ... pyappa har alltid haft gråhundar så de ligger en varmt om hjärtat..

du får gärna skicka in lite bilder... älskar att se dem.... mvh Tomas :-*

Jag bor själv också i lägenhet och det funkar finfint, hon får ju inte skallträna så mycket i hundgård men det går nog bra ändå ;), var ett jävla springande i trappen bara men turligt nog har tjejen haft sommarlov och tagit större delen av arbetet med andra ord men det måste ju vara nån hemma om man inte kan ha den ute.

Har en jämte på 13 månader så man har redan fått höra ståndskall längtar till ÄLGJAKTEN söt liten grålle hoppas det är en blivande champion vad är det för stamtavla på den

hoppas får man göra till vidare, hon är inte så pjåkig hon heller, har väl ställt finnstövare i 30 minuter i alla fall  ;D.

Brunnbyåsens geisha efter Dahlholmens Mira och Dahlholmens Ero

Publicerat

jo dte går säkert men jag väljer nog att vänta tills jag blir lite äldre samt har rotat mig på ett ställe där jag kan ha dem lösa mkt samt ha dem ute...

min farbror har en ung hund som jag skall få gå med , det blir den perfekta starten i lärdomen om injagning....

Är uppväxt med älghundar men då var man ju så liten att man blev satt på en stubbe när pappa skulle avsluta... men men fortsätt att uppdatera om hur det går... mkt intressant att följa hur det kommer gå för er.... mvh Tomas

Publicerat
  • Författare
jo dte går säkert men jag väljer nog att vänta tills jag blir lite äldre samt har rotat mig på ett ställe där jag kan ha dem lösa mkt samt ha dem ute...

sund tanke men jag kunde inte vänta  ;)

Publicerat

Det värsta är väl nä eman kommer upp och åker och kollar på olika valpar att man rätt va det är så har man med en hem.. men men jag skall försöka hgålla mig...

mvh Tomas