Publicerat Augusti 3, 200620 yr Köper man en gråhund får man nog ta lite okynnes-skällande ;D ;D Jag funderar själv på att ta en ny valp, eftersom min unghund har visat sig helt oduglig till allt vad jakt heter. :- >
Publicerat Augusti 5, 200620 yr Författare Köper man en gråhund får man nog ta lite okynnes-skällande ;D ;DJag funderar själv på att ta en ny valp, eftersom min unghund har visat sig helt oduglig till allt vad jakt heter. :- > Så det kan bli med blandraser, men hon får väl en höst till på sig
Publicerat November 20, 200619 yr Författare Tjena, här kommer en liten uppdatering som får vara i form av hemsidan tjejen gjort. http://web.telia.com/~u31003092/
Publicerat November 21, 200619 yr Kul att det går bra för er. Pappa har också en lite grålle som hunnit bli 6mån i lördags, och vi sköt 3:e älgen för han i lördags. ;D Som sagt kul, följer denna tråd med största intresse. ;D
Publicerat November 21, 200619 yr hörrödu kolja... du gjorde det ju int eheller lättare att vänta... fan va kul det låter att få jaga in en sånn kanon "valp"... gärna mer info och mkt bilder så man kan få dreggla lite... mvh tomas
Publicerat November 21, 200619 yr hörrödu kolja... du gjorde det ju int eheller lättare att vänta... fan va kul det låter att få jaga in en sånn kanon "valp"... gärna mer info och mkt bilder så man kan få dreggla lite... mvh tomas Har nagra bilder när vi slaktade älgen, skall fixa dom tills imorgon. ;D
Publicerat December 11, 200619 yr Författare Sådärja, så har lilla valpen blivit tonåring, började löpa natten mot lördagen. Men hon verkar vara duktig att torka upp så det verkar inte bli så mycket städa.