Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vapen i bilen

Featured Replies

Publicerat

Har blitt stoppad en gång med pangen liggandes i framsäte inge ammo i men slutstycke å allt satt på plats polis kolla bara på mig å fråga om ja har licens för den där jodå sa ja så bra då sa polisen men släck dimljusen så får du ha en trevlig kväll och ta på bältet med är du snäll detta hände mitt ute på jaktmarken. Har vart med om det Skåning skrev med, jobbade i skogen å hade vart å jobba morgonskiftet sen hem såg att dom spärrat av infarten till byn ja bor i vart inte stoppad kom hem chefen ringde en slang hade gått så ja drog å handla slan å åkte till avlägget å lämna den kom till samma korsning å vart inte stoppad denna gång heller. åkte sen till en kompis för å hämta lite prylar till en bil, rullar fram mot kornsingen å ut flyger 2 poliser samma som stått hela dagen. vevar ner rutan å undrar va dom håller på med. får till svar att ja ska va tyst å kkliva ur bilen mycket långsamt, så ja kliver ur körkort var nästa order, det ligger i bilen sa ja å skulle gå dit polisen mycket stirrig å handen på puffran tog fram kortet å han undra om det var min bil nee sa ja de är en företagsbil jobbar i skogen, jahha du har bettet dig underligt sa polisen du har åkt för mycket i korsningen. jahha svara ja det var ju konstigt ja botr ju här sa ja. men det hörde inte till saken sen ficka ja öppna skåpet på caddyn, då drog han puffran. sen kolla han in å undra va det va i de stora där framme i bilen, jo sa ja det är ett fat med diesen kan man öppna det jo det finns en "kork" uppepå svara ja hurså. jo det hade vart bankrån å eftersom ja uppfört mig så konstigt ville han kolla i fatet. jaja men om ja rånat en bank sa ja skulle ja knappast rulla runt här där ni e sa ja till honom då fick ja mig en avhyvling om de ena å det andra när han lugnat ner sig fick ja åka hem å inte skulle ja visa mig nå mer under kvällen, nja ja ska tyvär iväg ikväll å kommer åka förbi här igen savara ja då stirra han bara på mig sen gick han igen, komisk polis de där..